Περί τις 6.300 πτήσεις από και προς τη Γερμανία μέχρι και τα τέλη Απριλίου παρουσίασαν καθυστερήσεις, εκ των οποίων οι 1.325 άνω των 3 ωρών, σύμφωνα με έρευνα του πόρταλ αερομεταφορών, EUclaim.
Λίγο μετά την έναρξη της θερινής σεζόν, εκτιμάται ότι τους μήνες υψηλής κίνησης στις αερομεταφορές της Γερμανίας θα καταγραφεί χάος, με τους Γερμανούς καταναλωτές να δικαιούνται βάσει του ευρωπαϊκού δικαίου αποζημιώσεις έως 600 ευρώ.
Στο καλοκαιρινό πρόγραμμα, η Lufthansa βρίσκεται στην κορυφή των εταιριών με τις μεγαλύτερες καθυστερήσεις. Εξήντα οκτώ πτήσεις του αερομεταφορέα προσγειώθηκαν με καθυστέρηση που ξεπέρασε τις 3 ώρες. Την αντίστοιχη περίοδο του 2016, είχαν καταγραφεί μόλις 57 καθυστερήσεις με σημαντική επίδραση μάλιστα από τις απεργίες στη Γερμανία, τη Γαλλία και την Ιταλία.
Φέτος, παρά τα λιγότερα εμπόδια, το χάος στις πτήσεις αυξάνεται και ο αριθμός των ακυρώσεων κατά το πρώτο 4μηνο παρουσιάζει αύξηση.
Η Ryanair κατατάσσεται δεύτερη στην κατάταξη των αερομεταφορέων με τις περισσότερες καθυστερήσεις στο καλοκαιρινό πρόγραμμα, με 36 καθυστερήσεις άνω των 3 ωρών.
Με 33 πολύ καθυστερημένες αφίξεις, η Niki βρίσκεται στην 3η θέση. Η εταιρία ανέλαβε τις πτήσεις προς Μαγιόρκα της Air Berlin και οι καθυστερήσεις αποδίδονται σε οργανωτικά προβλήματα κατά την εκτέλεσή τους.
Βέβαια, το ρεκόρ καθυστέρησης πτήσεων στη γερμανική αγορά αερομεταφορών για το 2017, διατηρεί η θυγατρική της Lufthansa, Eurowings η οποία στις 7 Φεβρουαρίου προσγειώθηκε από τον Μαυρίκιο στην Κολονία με 31 ώρες και 21 λεπτά καθυστέρηση.