Στα 5 ευρωπαϊκά αεροδρόμια μεγέθους εως 5 εκατ. επιβατών ετησίως, που είχαν τη μεγαλύτερη αύξηση επιβατικής κίνησης το Νοέμβριο του 2016, σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2015, συγκαταλέγεται η Μύκονος, σύμφωνα με το μηνιαίο δελτίο του ευρωπαϊκού τμήματος της Διεθνούς Επιτροπής Αεροδρομίων, ACI Europe.
To αεροδρόμιο της Μυκόνου είχε αύξηση επιβατών της τάξης του 127,2% το Νοέμβριο και βρέθηκε στην 4η θέση της κατάταξης των αεροδρομίων του μεγέθους του με τη μεγαλύτερη αύξηση επιβατών. Η συγκεκριμένη ομάδα αεροδρομίων είχε μέση αύξηση επιβατικής κίνησης 10,2%.
Στα υπόλοιπα μεγέθη αεροδρομίων, επικράτησαν τα εξής αεροδρόμια:
Κατηγορία τουλάχιστον 25 εκατ. επιβατών ετησίως (+4,4%):
Μόσχα (SVO) +14,7%
Παρίσι (ORY) +10%
Βαρκελώνη +9,2%
Δουβλίνο +9,1%
Άμστερνταμ +8,7%
Κατηγορία 10-25 εκατ. επιβατών ετησίως (8,8%):
Βαρσοβία (WAW) +31,5%
Λισαβόνα +21,1%
Μάλαγα +20,8%
Τελ Αβίβ +20,6%
Αλικάντε +19,8%
Κατηγορία 5-10 εκατ. επιβατών ετησίως (9,6%):
Λάρνακα +26,1%
Πόρτο +23,7%
Φάρο +23,2%
Βουλουρέστι (OTP) +21,1%
Βαλένθια +18,4%
Κατηγορία έως 5 εκατ. επιβατών ετησίως (10,2%):
Γκρενόμπλ +1.638%
Bουκουρέστι (BBU) +742.9%
Οράντεα +231,3%
Μύκονος +127,2%
Ιάσιο +99,4%
Η επιβατική κίνηση στο ευρωπαϊκό δίκτυο αεροδρομίων είχε μέση αύξηση 7,1%.
Σε αντιστοιχία με τους περασμένους μήνες, αυξανόμενο τμήμα της ανάπτυξης της επιβατικής κινησης οφείλεται σε δευτερογενείς κόμβους και τοπικά αεροδρόμια, αντικατοπτρίζοντας τη συνεχιζόμενη ανάπτυξη των μοντέλων αερομεταφορέων χαμηλού κόστους και την ανάπτυξη νέων διαφοροποιημένων σχημάτων συνδεσιμότητας.
Από τους 5 κορυφαίους ευρωπαϊκούς κόμβους, το Άμστερνταμ (Schiphol) συνέχισε να επιδεικνύει τις καλύτερες επιδόσεις ως προς τον αριθμό επιβατών που διαχειρίστηκε (+8,7%), ενώ η Φρανκφούρτη και το Παρίσι (Σαρλ ντε Γκολ) βελτίωσαν τις επιδόσεις σε σχέση με προηγούμενους μήνες (+4,9% και 4,5% αντίστοιχα), μαζί με το Χίθροου που είχε περιορισμένη αναπτυξη +2,5%.