Η Turkish προβάλλει την Καππαδοκία ως παραμυθένια πολιτεία

28-11-16 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Ταινία της Disney θυμίζει το νέο βίντεο της Turkish Airlines που προωθεί την Καππαδοκία ως τουριστικό προορισμό.

Το βίντεο επικαλείται την "απίστευτη ιστορική και φυσική ομορφιά της περιοχής" και καλεί τον θεατή να βιώσει το μαγικό ταξίδι στην Καππαδοκία με τη συγκεκριμένη εταιρία.

Η Καππαδοκία προβάλλεται ως παραμυθένιος προορισμός και η αφήγηση αρχίζει με τη φράση "Μια φορά κι έναν καιρό στην Καππαδοκία", συνεχίζοντας με αναφορές στο παρελθόν της περιοχής, τους θρύλους και τις παραδόσεις της.

Η Καππαδοκία (Τουρκικά Kapadokya), αρχαία ελληνική λέξη που προέρχεται από το Περσικό: Κατπατούκα που σημαίνει "η χώρα των όμορφων αλόγων"), είναι μία από τις μεγαλύτερες περιοχές της ανατολικής Μικράς Ασίας.

Οι κάτοικοι της περιοχής μιλούσαν με ιδιώματα που ήταν ένας κατακερματισμός ελληνικών λέξεων μέσα σε τουρκικά ιδιώματα.

Δείτε το βίντεο...

διαβάστε ακόμα

Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι
In –Edit, Φεστιβάλ Μουσικών Ταινιών στη Θεσσαλονίκη
Ανακαίνιση του κτηρίου της πρώην Φοιτητικής Εστίας του Παντείου - λειτούργησε αρχικά ως ξενοδοχείο