Aegean: Νέα ηλεκτρονική υπηρεσία στη διαχείριση κρατήσεων

24-11-15 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Μια νέα ενότητα με τίτλο "Οι κρατήσεις μου", η οποία προσφέρει τη δυνατότητα στο χρήστη να αποθηκεύσει όλες τις επικείμενες κρατήσεις του και να ανατρέξει με ευκολία σε αυτές, καθώς βρίσκονται συγκεντρωμένες σε ένα σημείο, προσφέρει το site της AEGEAN.

Στόχος της υπηρεσίας είναι να διευκολύνει ακόμα περισσότερο το χρήστη, που με απλό τρόπο μπορεί να βρει τις κρατήσεις του, προσφέροντας την καλύτερη δυνατή εμπειρία στους επιβάτες που χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο τη νέα τεχνολογία, μέσω smartphones και tablets.

Η λειτουργία είναι διαθέσιμη μέσω της υπηρεσίας «My Aegean» τόσο για  τους χρήστες που έχουν δημιουργήσει τον προσωπικό τους λογαριασμό, όσο και για εκείνους που είναι εγγεγραμμένα μέλη του Miles+Bonus. Επιπλέον, μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αυτή, είτε μέσω εγγραφής στο aegeanair.com είτε ακόμα χρησιμοποιώντας τον Facebook λογαριασμό τους (Facebook Log In). Με τη δημιουργία του προφίλ τους, οι χρήστες αποκτούν τη δυνατότητα με ένα κλικ στην ενότητα «Οι κρατήσεις μου», να δουν αυτόματα όλες τις ενεργές κρατήσεις τους. Επιλέγοντας τον επιθυμητό προορισμό και το κουμπί «Διαχείριση Κράτησης» κατευθύνονται στην συγκεκριμένη κράτηση κι αποκτούν τη δυνατότητα να προχωρήσουν εύκολα σε άλλες ενέργειες που επιθυμούν.

Η νέα λειτουργία είναι ιδιαίτερα εύχρηστη και επιτρέπει στον χρήστη να συνδεθεί μέσα από το προσωπικό του προφίλ, χωρίς να χρησιμοποιήσει το όνομά του ή τον κωδικό κράτησης (Passenger Name Record). Οι εγγεγραμμένοι χρήστες μέσω του aegeanair.com μπορούν να δουν τις κρατήσεις που γίνονται Online και πραγματοποιούνται από σήμερα, ενώ οι χρήστες της υπηρεσίας Miles+Bonus μπορούν να δουν όλες τις πτήσεις τους για τις οποίες έχει γίνει κράτηση, ανεξάρτητα από πού και πότε εκδόθηκε το εισιτήριο, καθώς και όλες τις κρατήσεις που θα γίνουν στο εξής. Σε περίπτωση που απουσιάζει κάποια από τις κρατήσεις, υπάρχει η δυνατότητα οι χρήστες να την προσθέσουν συμπληρώνοντας τα σχετικά πεδία.

Με τη νέα αυτή λειτουργία, οι χρήστες αποκτούν την εμπειρία πρόσβασης και διαχείρισης περιεχομένου προσαρμοσμένου στις ανάγκες τους και μπορούν να κάνουν κράτηση για την επόμενη πτήση εύκολα και γρήγορα, βάσει των καταχωρημένων στοιχείων τους. Η AEGEAN εξελίσσει ακόμα περισσότερο τις υπηρεσίες της και προσφέρει μια μοναδική εμπειρία στους επιβάτες που την επιλέγουν. Η νέα υπηρεσία είναι διαθέσιμη μέσω του aegeanair.com και μέσω όλων των ψηφιακών συσκευών (Smartphones, Tablets & Desktops).

διαβάστε ακόμα

Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά