Οι αερομεταφορείς που ανήκουν στον όμιλο Lufthansa, Austrian Airlines, Brussels Airlines, Lufthansa και SWISS, έχουν καταφέρει να εκσυγχρονίσουν σε πρωτοφανή βαθμό τις υφιστάμενες δομές προϊόντων τους. Τις τελευταίες εβδομάδες ολοκληρώθηκε επιτυχώς ένας αριθμός συνεργασιών με πολυάριθμες εταιρίες στον χώρο της διανομής ενώ οι προσπάθειες για την ανάπτυξη και παγίωση νέων, άμεσων καναλιών κρατήσεων πυροδοτούν μεγάλο ενδιαφέρον από τη βιομηχανία.
«Η αγορά είναι ξεκάθαρα έτοιμη για καινοτομίες τέτοιου είδους», εξηγεί ο επικεφαλής του οικονομικού τμήματος της Lufthansa German Airlines, Jens Bischof, προσθέτοντας τα εξής: «η ευθυγράμμιση της διανομής μας έχει προκαλέσει έντονη ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών στη βιομηχανία. Η διαδικασία αυτή ήταν εν μέρει αμφιλεγόμενη. Όμως είμαστε πεπεισμένοι όσο ποτέ ότι η προσφορά αναβαθμισμένων και, την ίδια ώρα, σημαντικά φθηνότερων επιπρόσθετων καναλιών κράτησης – τα οποία μας επιτρέπουν να παρουσιάζουμε με καλύτερο τρόπο τα προϊόντα μας – ενδιαφέρει και συμφέρει στο μέγιστο τους πελάτες μας. Γι’ αυτό εξακολουθούμε να επιδιώκουμε την περαιτέρω ανάπτυξη των καναλιών διανομής μας».
Όπως είναι προγραμματισμένο, οι αερομεταφορείς του ομίλου θα εφαρμόσουν τη νέα εμπορική στρατηγική διασφαλίζοντας ότι από σήμερα, το κόστος των κρατήσεων μέσω των GDS αντιμετωπίζονται πιο δίκαια και με μεγαλύτερη διαφάνεια από τους χρήστες.
Για το σκοπό αυτό, εισάγεται μια «χρέωση κόστους διανομής», που ανέρχεται σε 16 ευρώ, ανά εισιτήριο που κρατείται από GDS.
Οι πελάτες του ομίλου θα μπορούν να εκδίδουν τα εισιτήριά τους χωρίς να χρειάζεται να καταβάλλουν το επιπλέον ποσό, κάνοντας κράτηση από τις ιστοσελίδες των αερομεταφορέων, μέσω του κέντρου εξυπηρέτησης ή από τα γκισέ των αεροδρομίων.