Αιτήματα για λήψη μέτρων εκτάκτης ανάγκης, δηλαδή την αποζημίωση και προστασία των επιβατών που επηρεάστηκαν από τη διακοπή λειτουργίας της SkyGreece Airlines χάνοντας τις πτήσεις τους, δέχεται η Καναδική Υπηρεσία Μεταφορών.
Υπενθυμίζεται ότι η SkyGreece έπαυσε κάθε είδους δραστηριότητα την Πέμπτη μετά από μια εβδομάδα μεγάλων καθυστερήσεων στις πτήσεις της.
Διαβάστε ακόμα: Τορόντο: Αγανακτισμένοι επιβάτες της SkyGreece για πτήση που καθυστέρησε 3 ημέρες
Προσωρινή αναστολή λειτουργίας της SkyGreece
Όπως μεταδίδουν καναδικά μέσα ενημέρωσης, την Παρασκευή, ο συνήγορος των δικαιωμάτων των επιβατών, Gabor Lukacs, κατέθεσε αίτημα, το οποίο αναφέρει ότι η ομοσπονδιακή υπηρεσία έχει τη δύναμη και θα πρέπει να τη χρησιμοποιήσει τώρα προκειμένου να προστατεύσει 1.000 επιβάτες που εκτιμάται ότι επηρεάστηκαν από τις ακυρώσεις πτήσεων του αερομεταφορέα.
Ο κ. Lukacs καλεί την υπηρεσία να αναγκάσει την SkyGreece να αλλάξει τις κρατήσεις των επιβατών που δεν εξυπηρέτησε με άλλους αερομεταφορείς εντός 24 ωρών και να συγκεντρώσει ποσό ύψους 8,7 εκατ. δολαρίων ως ασφάλιστρα για να καλύψει τις αποζημιώσεις των επιβατών.
Σε ανακοίνωση που ανάρτησε στην ιστοσελίδα της η Υπηρεσία, αναφέρει ενδέχεται να επιστραφούν χρήματα από τα αχρησιμοποίητα εισιτήρια των επιβατών της SkyGreece, από ταξιδιωτικά πρακτορεία σε Οντάριο, Κεμπέκ και British Columbia, καθώς και από τις εταιρίες πιστωτικών καρτών.
Σύμφωνα με την υπηρεσία προστασίας καταναλωτή του Κεμπέκ, οι επιβάτες από την περιοχή που αγόρασαν εισιτήρια από τουριστικό πρακτορείο με άδεια, μπορούν να λάβουν αποζημίωση για τις πτήσεις επιστροφής και για το κόστος φιλοξενίας και διατροφής. Έχει αναθέσει μάλιστα στην εταιρία Raymond Chabot Grant Thornton τη διαχείριση τέτοιων αιτημάτων και την παροχή βοήθειας σε όσους επιβάτες χρειάζεται να επαναπατριστούν στον Καναδά.
Το μοναδικό αεροσκάφος που διαθέτει η εταιρεία, βρίσκεται στο αεροδρόμιο Πίρσον του Τορόντο.