Μετατροπή λιμενίσκου Συβότων σε καταφύγιο τουριστικών σκαφών

19-11-17 | ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Τα υπουργεία Τουρισμού και Περιβάλλοντος και Ενέργειας αποφάσισαν τη μετατροπή του λιμενίσκου Συβότων σε Καταφύγιο Τουριστικών Σκαφών και εγκατάσταση πλωτών προβλητών.

Στο σύνολο των έργων, εντός της θαλάσσιας ζώνης του καταφυγίου τουριστικών σκαφών, περιλαμβάνονται τα ακόλουθα:

Εξωτερικός προσήνεμος μώλος σχήματος «Γ»

-Το πρώτο τμήμα του προσήνεμου μώλου, εκτείνεται εγκάρσια στην ακτογραμμή διαπλατυσμένο στην κεφαλή του, με μήκος περίπου 95 μ.  και πλάτος ανωδομής περίπου 20 μ. Το εσωτερικό μέρος είναι κρηπιδωμένο, ενώ η εξωτερική του πλευρά είναι θωρακισμένη με ογκόλιθους διαφόρων διαβαθμίσεων.

-Το δεύτερο τμήμα του τοποθετείται στη συνέχεια του πρώτου και κάθετα σε αυτό, με μήκος 145 μ. περίπου και πλάτος ανωδομής 2,20 μ. Το εσωτερικό μέρος είναι κρηπιδωμένο, ενώ η εξωτερική του πλευρά είναι θωρακισμένη με ογκόλιθους.

-Στο μέσο περίπου της εξωτερικής πλευράς του δεύτερου τμήματος του προσήνεμου, παρεμβάλλεται τοπικά μικρός κάθετος προβλήτας μήκους 12 μ. και πλάτους 7 μ. περίπου. Η διατομή του διαμορφώνεται με τη διακοπή της συνέχειας της θωράκισης των φυσικών ογκολίθων.

-Το ωφέλιμο βάθος των κρηπιδωμάτων στο εσωτερικό τμήμα του προσήνεμου μώλου, καθορίζεται περίπου στα -3,50 m.

-Η είσοδος της εσωτερικής διαμορφούμενης λιμενολεκάνης, έχει πλάτος 42 μ. περίπου.

Παράλια κρηπιδώματα

-Τα παράλια κρηπιδώματα εντός της λιμενολεκάνης που διαμορφώνεται εσωτερικά του λιμενίσκου, έχουν μήκος 85 μ. και ωφέλιμο βάθος 3,50 μ.

-Στο άκρο αυτού του παραλιακού κρηπιδώματος έχει κατασκευαστεί ράμπα ανέλκυσης – καθέλκυσης σκαφών αναψυχής.

-Στη συνέχεια, εκτείνονται καθ’ όλο το μήκος του παραλιακού μετώπου, παράλια κρηπιδώματα σχηματίζοντας κάτοψη σχήματος «Γ», συνολικού μήκους περίπου 305 μ.

-Στο νότιο πέρας των παραλιακών κρηπιδωμάτων έχει κατασκευαστεί εγκάρσιος προς το παραλιακό μέτωπο προβλήτας με μήκος 25 μ. και πλάτος 8,50 μ.

Πλωτοί προβλήτες

Στο παραλιακό κρηπίδωμα εγκαθίστανται 2 πλωτοί προβλήτες, (διαστάσεων 60 μ. X 2,50 μ.). Ο πρώτος τοποθετείται στην εξωτερική πλευρά της ράμπας ανέλκυσης καθέλκυσης και ο δεύτερος σε απόσταση 49 μ. από τον πρώτο.

Συστήματα αγκυροβολίας σκαφών (ρεμέτζα)

-Για την ασφαλή πρόσδεση των ελλιμενιζόμενων σκαφών κατασκευάζονται μόνιμα συστήματα πρόσδεσης σκαφών (αγκυροβόλια) τα οποία συνίστανται από τεχνητούς ογκόλιθους τοποθετημένους σε ικανή απόσταση από την πλώρη/πρύμνη των αγκυροβολημένων σκαφών που συνδέονται μεταξύ τους με αλυσίδα.

-Η εξασφάλιση της ασφαλούς πρόσδεσης των σκαφών καθ’ όλο το μήκος του προσήνεμου μώλου και των κρηπιδωμάτων του καταφυγίου γίνεται μέσω κρίκων και δεστρών.

Photo Source: Wikimedia Commons Copyright: ERWEH License: CC-BY-SA 

διαβάστε ακόμα

«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»
Δήμος Αθηναίων: Αυξήθηκαν κατά 54% οι εντολές απομάκρυνσης παράνομων τραπεζοκαθισμάτων
Αγώνας ορεινού τρεξίματος Ανοπαία Ατραπός
Διεθνές Φεστιβάλ Αραδοσίβιων στην Ελασσόνα
Wyndham Hotels & Resorts: Ισχυρό α’ τρίμηνο με ρεκόρ νέων και υπό κατασκευή δωματίων
Πρώην δήμαρχος Βενετίας προς τουρίστες: «Μην πληρώνετε τον φόρο εισόδου στην πόλη»
Έρευνα | Τα καλύτερα και χειρότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους χρήστες της Google
Ανοίγει την 1η Μαΐου το νέο πολυτελές Amyth of Mykonos | Super Paradise
Ο νέος γενικός διευθυντής του Eliamos Villas Hotel & Spa στην Κεφαλονιά