Στο τέλος Μαρτίου θα δοθεί στην κυκλοφορία το τελευταίο τμήμα του αυτοκινητόδρομου Αθήνα-Θεσσαλονίκη που αφορά τα 25χλμ από τον Ευαγγελισμό μέχρι τη Σκοτίνα, που θα κάνει το ταξίδι Αθήνα-Θεσσαλονίκη να διαρκεί 4 ώρες και 15 λεπτά με εξοικονόμηση 20 λεπτών υπό κανονικές συνθήκες.
Όταν ολοκληρωθούν τα έργα η απόσταση από την Αθήνα ως την Κατερίνη θα είναι 3 ώρες και 30 λεπτά, ενώ με αφετηρία τη Θεσσαλονίκη η απόσταση ως τη Λάρισα θα καλύπτεται σε μία 1 και 15 λεπτά, ενώ ο χρόνος που θα απαιτείται από τη Θεσσαλονίκη ως τη Λαμία θα είναι 2 ώρες και 40 λεπτά.
Τα πρώτα έργα αναβάθμισης είχαν ξεκινήσει την δεκαετία του 1980 και αφορούσαν τμήματα που ξεκινούσαν από Αθήνα και Θεσσαλονίκη αντίστοιχα.
Όριο ταχύτητας μέσα στις σύραγγες είναι τα 80 χλμ. ενώ παρακάμπτεται εντελώς η κοιλάδα των Τεμπών.
Όπως δήλωσε ο γενικος διευθυντής της "Αυτοκινητοδρομος Αιγαίου ΑΕ", Δημητρης Γκατσώνης, μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΙ, το τμήμα αυτό της οδού θα προσφέρει ασφάλεια, άνεση και αξιοπιστία, και θα περιορίσει σημαντικά τα τροχαία ατυχήματα. Πρόκειται για τη μοναδική σήραγγα στην Ελλάδα με σύστημα αναγγελίας για λόγους ασφαλείας, και εκτείνεται σε μήκος 11 χλμ. Αποτελείται από 3 σήραγγες 11 χλμ. εκ των οποίων η μεγαλύτερη είναι 6 χλμ. και είναι η μεγαλύτερη στην Ευρώπη.
Τα διόδια θα διαφέρουν κατά 40 ή 50 λεπτά ανάλογα με τη διαδρομή (Λάρισσα-Κατερίνη ή Αθήνα-Θεσσαλονίκη).
Την Παρασκευή το έργο επισκέφτηκε ο Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης. «Η μεγαλύτερη σήραγγα των Βαλκανίων έχει ολοκληρωθεί. Γίνεται μια προσπάθεια. Πιστεύω ότι θα τα καταφέρουμε τέλος Μαρτίου να έχουν τελειώσει και οι υπολειπόμενες εργασίες για να ολοκληρωθεί επιτέλους το όνειρο που είχαν οι παππούδες μας, οι γονείς μας. Και σήμερα, θα το ζήσουν εμείς και τα παιδιά μας. Πιστεύω ότι είμαστε σε παρά πολύ καλό δρόμο και θα καταφέρουμε τέλος Μαρτίου να ολοκληρωθεί αυτό το έργο δεκαετιών για τη χώρα» είπε μεταξύ άλλων.