Ford Transit & Transit Custom: Χαμηλότερο Κόστος Αυξημένες Επιδόσεις

27-07-16 | ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Τα νέα επαγγελματικά οχήματα Ford Transit και Transit Custom διαθέτουν 2λιτρο EcoBlue πετρελαιοκινητήρα.  Ο νέος αυτός κινητήρας δημιουργήθηκε από λευκή κόλλα χαρτιού και αυξάνει την απόδοση μέχρι 13% συγκριτικά με τον απερχόμενο 2.2L TDCi, με εκπομπές CO2 από 157 g/km,* ενώ βελτιώνει σημαντικά τη ροπή στις χαμηλές στροφές και την ελαστικότητα. Ο νέος κινητήρας χρειάζεται συντήρηση πιο αραιά με διαστήματα έως 2 ετών/60.000 km. για τα Transit και Transit Custom.

Ο νέος 2λιτρος Ford EcoBlue diesel καλύπτει τα αυστηρά πρότυπα αντοχής επαγγελματικών οχημάτων Ford - κάτι εξασφαλισμένο με δοκιμές αντοχής που αντιστοιχούν σε 5,5 εκατομμύρια km, συμπεριλαμβανομένων 400.000 km. δοκιμών στα χέρια πραγματικών πελατών Transit.

«Η πρόκληση ήταν να πάρουμε το δημοφιλές Transit και να μειώσουμε το λειτουργικό κόστος, να βελτιώσουμε τις επιδόσεις, να το κάνουμε λιγότερο ρυπογόνο, με πιο αθόρυβη καμπίνα, ασφαλέστερο και ακόμα πιο ανθεκτικό,» δήλωσε ο Pete Reyes, επικεφαλής επαγγελματικών οχημάτων της Ford Ευρώπης. «Αυτό ακριβώς πετύχαμε στα νέα Transit και Transit Custom με το νέο κινητήρα Ford EcoBlue.»

Πέρα από τη γκάμα των νέων κινητήρων, τα Transit και Transit Custom διατίθενται με προηγμένες τεχνολογίες ενεργητικής ασφάλειας όπως το Σύστημα Προστασίας από Πλευρικούς Ανέμους (Side Wind Stabilisation) και το Σύστημα Υποβοήθησης Αποφυγής Σύγκρουσης με Αναγνώριση Πεζών (Pre-Collision Assist with Pedestrian Detection). Από τα τέλη του 2016, οι πελάτες θα μπορούν επίσης να παραγγείλουν το αυτοκίνητο της επιλογής τους με εξάρι αυτόματο κιβώτιο αντί του χειροκίνητου και ένα νέο σύστημα πίσω αερανάρτησης για τα μοντέλα Transit Custom Kombi.

Το Transit 2 τόνων και το Transit Custom 1 τόνου είναι βασικά μοντέλα της ανανεωμένης οικογένειας Ford Transit, που περιλαμβάνει επίσης τα μικρότερα Transit Connect και Transit Courier van. Η πλήρης γκάμα επαγγελματικών οχημάτων ανέδειξε τη Ford σε Νο1 μάρκα επαγγελματικών στην Ευρώπη το 2015 – για πρώτη φορά μέσα σε 19 χρόνια – με συνολικές πωλήσεις 280.000 οχημάτων, αύξηση 23% μέσα σε ένα χρόνο. Η ανάπτυξη συνεχίστηκε τους πρώτους τέσσερις μήνες του 2016, με συνδυασμένες πωλήσεις 66.700  οχημάτων Transit και Transit Custom στην Ευρώπη, αύξηση 15% από την προηγούμενη χρονιά.

Για τα Transit και Transit Custom, ο κινητήρας 2.0L Ford EcoBlue διατίθεται σε εκδόσεις 105 PS, 130 PS και 170 PS, κάθε μία από τις οποίες προσφέρει αυξημένη ισχύ και ροπή συγκριτικά με τον απερχόμενο 2.2.L. Η βελτιωμένη ροπή στις χαμηλές στροφές – 20% επιπλέον στις 1.250 rpm – μεταφράζεται σε καλύτερη ελαστικότητα και απόκριση στην καθημερινή οδήγηση. Τα μοντέλα Transit που είναι εφοδιασμένα με το Auto-Start-Stop πετυχαίνουν εκπομπές CO2 από 174 g/km και μέση κατανάλωση από 6,6 l/100 km – 10% λιγότερο από το αντίστοιχο απερχόμενο μοντέλο.

Η Ford εκτιμά οικονομία καυσίμου έως 1.600 ευρώ για κάθε 130.000 χλμ. για το χρήστη του νέου Transit Custom van 105 ίππων συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο 100 ίππων.

Χρησιμοποιώντας κάμερα και τεχνολογία ραντάρ ίδια με τα επιβατικά μοντέλα Ford, όπως τα Mondeo και S-MAX, οι πελάτες των Transit και Transit Custom μπορούν να παραγγείλουν: 

Το αναβαθμισμένο σύστημα Δυναμικού Ελέγχου (ESC), είναι στάνταρ και στα δύο νέα μοντέλα και προσφέρει νέες λειτουργίες που βελτιώνουν την ευστάθεια σε ακραίες οδηγικές συνθήκες, μεταξύ των οποίων τρεις πατέντες Ford:

Μέσα στην καμπίνα, οι πελάτες του Transit μπορούν τώρα να παραγγείλουν το σύστημα συνδεσιμότητας SYNC 2 της Ford που διαθέτει φωνητικές εντολές και νέα έγχρωμη οθόνη αφής 6 ιντσών υψηλής ανάλυσης. Το μοναδικό στην κατηγορία σύστημα πίσω αερανάρτησης έχει εξελιχθεί ειδικά για το Transit Custom και πληροί τα πρότυπα αντοχής επαγγελματικών οχημάτων Ford. Αυτό προσφέρει βέλτιστο έλεγχο των κλίσεων του αμαξώματος και της απόστασης από το έδαφος σε μία ευρεία ποικιλία συνθηκών φορτίου, σε συνδυασμό με βελτιωμένη άνεση επιβατών και δυναμική συμπεριφορά στα μοντέλα Kombi M1. 

Οι πελάτες Transit μπορούν να επιλέξουν μοντέλα με κίνηση στους εμπρός τροχούς (FWD), στους πίσω τροχούς (RWD) ή με Σύστημα Έξυπνης Τετρακίνησης (Intelligent All Wheel Drive) και αμαξώματα Chassis Cab και Minibus.

 

διαβάστε ακόμα

Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»