Προώθηση της Ελλάδας ως προορισμού ψηφιακών νομάδων για τα στελέχη της Visa

20-03-22 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ

Τρόποι συνεργασίας με την Visa στο πρόγραμμα Digital Nomads για τα στελέχη της εταιρείας, στο πλαίσιο της στρατηγικής του Υπουργείου Τουρισμού για τους ψηφιακούς νομάδες, συζητήθηκαν στο περιθώριο της υπογραφής της συμφωνίας συνεργασίας για παροχή δεδομένων συναλλαγών μεταξύ του Υπουργείου Τουρισμού και της Visa.

Η προοπτική προώθησης της Ελλάδας ως προορισμού απομακρυσμένης εργασίας για τα στελέχη της εταιρείας είναι ιδιαίτερα σημαντική, καθώς εκτιμάται πως η Visa μπορεί να στέλνει σε κυλιόμενη βάση ένα ποσοστό έως και 3% του προσωπικού της ετησίως στη χώρα (21.500 άτομα) και μάλιστα σε περιόδους και εκτός καλοκαιρινής σεζόν.

Η πρωτοβουλία Digital Nomads του Υπουργείου Τουρισμού έχει ξεκινήσει πιλοτικά σε πρώτη φάση στις πόλεις Ερμούπολη, Ηράκλειο και Καλαμάτα, ενώ ανάλογες πρωτοβουλίες έχει αναλάβει και η Marketing Greece. Είναι ενδεικτικό ότι η Αθήνα την τελευταία πενταετία έχει τον τρίτο πιο γρήγορο ρυθμό ανάπτυξης παγκοσμίως, μεταξύ των πιο δημοφιλών προορισμών για ψηφιακούς νομάδες.

Μέσω της συμφωνίας, το Υπουργείο Τουρισμού διασφάλισε την απόκτηση πολύτιμων δεδομένων για την τουριστική ανάπτυξη στη χώρα. Η Visa θα παραδώσει αυτοτελείς πίνακες, στους οποίους θα παρέχεται μια δωδεκάμηνης διάρκειας συνολική ανάλυση των δαπανών τουριστών στην Ελλάδα, που πραγματοποιήθηκαν από ξένες κάρτες Visa. Η συμφωνία προβλέπει ότι οι πίνακες θα επικαιροποιούνται από την Visa για τρία ακόμη έτη, ενώ η εταιρεία θα προωθήσει την Ελλάδα ως προορισμό σε διεθνείς κατόχους καρτών της και, σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού, θα αναπτύξει μια ιστοσελίδα-πλατφόρμα ταξιδιών ειδικά αφιερωμένη για το σκοπό αυτό.

O Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας δήλωσε σχετικά στο kathimerini.gr και στον δημοσιογράφο Ηλία Μπέλλο: «Καθώς ο τουρισμός αποτελεί σημαντικό κομμάτι του ΑΕΠ της χώρας και κορυφαίο τομέα όσον αφορά τις επενδύσεις, είναι σημαντικό να διαμορφωθεί μια πολιτική που βασίζεται σε δεδομένα. Από αυτή την άποψη, χαιρετίζουμε τη συνεργασία μας με τη Visa καθώς θα ενισχύσει σημαντικά τις δυνατότητές μας στη χάραξη πολιτικής για τον σχεδιασμό τουριστικών προϊόντων. Τα στοιχεία αυτά αποτελούν εργαλείο που θα μας βοηθήσουν στην ακριβότερη στοχοθέτηση των αγορών μας, στον εντοπισμό ευκαιριών και στην καλύτερη οργάνωση της στρατηγικής μας για την προώθηση της χώρας».

διαβάστε ακόμα

Αλλάζουν τα πάντα στην παραλιακή Βάρκιζας - Σουνίου | 10 + 1 κυκλικοί κόμβοι και ποδηλατόδρομος
Ζάκυνθος: Ανοιχτά μέχρι τη 1 τα μεσάνυχτα τα καταστήματα κατά τη θερινή σεζόν
Ποδηλατικός Αγώνας ΔΕΗ International Tour of Hellas
Ταξίδι εξοικείωσης στην Καλαμάτα για Βρετανούς πράκτορες της ΑΒΤΑ ενόψει του συνεδρίου της στο Costa Navarino
Πράσινο φως στην πρόταση της ΤΕΜΕΣ για ίδρυση Διεθνούς Σχολής Τουρισμού και Γαστρονομίας στην Καλαμάτα
Δύο Ελληνικές παραλίες στις 50 καλύτερες στον κόσμο για το 2024 – 7 κορυφαίες στην Ευρώπη
Η τηλεργασία «απειλεί» καντίνες και κυλικεία
Σε ψηφιακή αποτύπωση το «Πολιτιστικό Καλεντάρι Πιερίας»
BTW | Επιπτώσεις στη γερμανική οικονομία από την αύξηση του αεροπορικού φόρου
Ponant: Κρουαζιέρες στα Ελληνικά νησιά με αναχώρηση από Αθήνα