Χάρης Θεοχάρης στη συνέλευση του ΞΕΕ: Απαγορεύεται ο εφησυχασμός

07-02-20 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ

Ο τουρισμός είναι ευαίσθητος στις διακυμάνσεις της συγκυρίας, γι αυτό απαγορεύεται ο εφησυχασμός, τόνισε σήμερα Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου ο υπουργός Τουρισμού κ.Χάρης Θεοχάρης, μιλώντας στη γενική συνέλευση του ΞΕΕ.

Υπάρχουν πολύ μεγάλες προκλήσεις και μάλιστα οι περισσότερες εξ αυτών έχουν παγκόσμιο χαρακτήρα, είπε, αναφέροντας τις γεωπολιτικές εξελίξεις, την κλιματική αλλαγή, τα μεταναστευτικά ρεύματα αλλά και απρόσμενα γεγονότα, όπως, για παράδειγμα, την επιδημία του κορονοϊού η οποία είναι σε έξαρση αυτές τις μέρες. Όλα αυτά, υπογράμμισε, μπορεί να επηρεάσουν ένα προϊόν τόσο ευαίσθητο στις διακυμάνσεις της συγκυρίας όσο ο τουρισμός.

Ο κ.Θεοχάρης τόνισε με έμφαση ότι το Υπουργείο Τουρισμού δεν είναι παθητικός παρατηρητής και «τροχονόμος» των εξελίξεων. Αντιθέτως, είπε, το υπουργείο Τουρισμού είναι το επιτελικό στρατηγείο που ενώνει δυνάμεις, αξιοποιεί ευκαιρίες, θωρακίζει και αναβαθμίζει τον τουρισμό και τις δυνατότητές του. Αυτό ξεκινήσαμε και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε, γιατί αυτό αξίζει στον ελληνικό τουρισμό, αυτό αξίζει στον Έλληνα ξενοδόχο, είπε χαρακτηριστικά.

Δίνοντας το στίγμα των προθέσεων της κυβέρνησης, επισήμανε ότι η ποιοτική αναβάθμιση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος είναι ο υπ' αριθμόν 1 στρατηγικός στόχος. Τόσο του υπουργείου Τουρισμού, όσο και της κυβέρνησης υπό τον Κυριάκο Μητσοτάκη, με στόχο ο τουρισμός να αναδειχθεί ο μεγάλος πρωταγωνιστής μιας νέας, σύγχρονης, ακμαίας και λαμπερής Ελλάδας.

Η στιγμή μας είναι τώρα, τώρα που η Ελλάδα προκαλεί μόνον θετικά συναισθήματα στη διεθνή κοινότητα και αποσπά επαίνους: Από τους εταίρους της και τις αγορές, τους οίκους αξιολόγησης, τον πρόεδρο των ΗΠΑ -μέχρι τα επενδυτικά funds και τα εκατομμύρια τουριστών που την επισκέπτονται. Όλοι πλέον έχουν μόνο καλά λόγια να πουν για την Ελλάδα, υπογράμμισε  ο κ.Θεοχάρης, αναλύοντας στη συνέχεια τις δράσεις και τους στόχους του υπουργείου, που είναι:

Αλλάζουμε αυτή την κοντόθωρη αντίληψη, υπογράμμισε. Για να μην είναι ο τουρισμός όμηρος των συγκυριών αλλά ηγέτιδα δύναμη για την ανάπτυξη, την απασχόληση, τη συνοχή, την ποιότητα της καθημερινότητας, παντού σε όλη την Ελλάδα.

Άμεσες προτεραιότητες

- Πρώτα απ' όλα, η προβολή της χώρας: Για πρώτη φορά, από τις 15 Ιανουαρίου είναι ήδη «στον αέρα» η νέα διαφημιστική καμπάνια του ΕΟΤ. Πλήρως ανανεωμένη σε ύφος, φιλοσοφία και περιεχόμενο. Προβάλλουμε την καλύτερη δυνατή Ελλάδα, με τον καλύτερο και πληρέστερο δυνατό τρόπο.

- Διευρύνεται το άνοιγμα νέων αγορών. Μόλις χθες είπε, επέστρεψα, με πολύ καλά νέα, από την Ινδία. Μια αγορά αχανή και σχετικά «παρθένα» σε ό,τι αφορά στην τουριστική κίνηση προς την Ελλάδα.

- Χωροθετούνται τουριστικά λιμάνια και μαρίνες σε όλη τη χώρα και απλοποιείται το επενδυτικό πλαίσιο.

- Δίνεται έμφαση στη βιώσιμη διαχείριση των προορισμών και στην ασφάλεια.

Ο κ.Θεοχάρης έπλεξε το εγκώμιο του ΞΕΕ για τις δράσεις του, όπως το «Ελληνικό Πρωινό», είπε ότι το υπουργείο αναλαμβάνει πρωτοβουλία για τη διεθνοποίηση του Προγράμματος Επιτάχυνσης του CapsuleT Travel & Hospitality Accelerator, ενώ αναφέρθηκε εκτενώς στην ίδρυση του νέου φορέα HOTELS FOR- διαβάστε σχετικά:

Συνέλευση ΞΕΕ: Άνοιγμα των ξενοδόχων στην κοινωνία- Ιδρύεται ο φορέας HOTELS FOR για δράσεις κοινωνικής ευθύνης

 

 

διαβάστε ακόμα

Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο