Έρευνα Phocuswright | Δεν αρέσει στους ταξιδιώτες η υποβολή προσωπικών δεδομένων

27-11-21 | ΞΕΕ

Σημαντικά ευρήματα για το μέλλον και τις προοπτικές του ελληνικού τουρισμού στην μετά πανδημία εποχή προκύπτουν από την έρευνα για τους οδηγούς  ικανοποίησης πελατών σε μια ανανεωμένη ταξιδιωτική αγορά που παρουσίασε  ο Peter O'Connor, Senior Market Analyst της Phocuswright στα πλαίσια του 5ου Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας που επέστρεψε ως υβριδικό γεγονός, το Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2021 στο Metropolitan Expo.

Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας:

Διαβάστε τη συνέχεια στο xenianews.gr

διαβάστε ακόμα

Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο