ΞΕΕ για προσωπικά δεδομένα: Προτεραιότητα η διασφάλιση των ξενοδοχείων

23-05-18 | ΞΕΕ

Τη θωράκιση του κλάδου της ελληνικής ξενοδοχίας απέναντι στις προκλήσεις που διαμορφώνονται για τον κλάδο, από την εφαρμογή του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Προσωπικών Δεδομένων (GDPR) έχει θέσει ως άμεσο στόχο της η Διοίκηση του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου της Ελλάδος. 

Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκε σήμερα ειδική συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Ξ.Ε.Ε., με επίσημο  προσκεκλημένο τον Πρόεδρο της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, κ. Κωνσταντίνο Μενουδάκο.

Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης συζητήθηκαν διεξοδικά θέματα που αφορούν στις εφαρμογές του νέου Κανονισμού στα ξενοδοχεία και στα camping και παρουσιάστηκαν αναλυτικά οι σχετικές πρωτοβουλίες του Ξ.Ε.Ε.

Συγκεκριμένα, τo Ξ.Ε.Ε. μέχρι τις 25/5/2018, ημερομηνία έναρξης της εφαρμογής του GDPR, θα αποστείλει στα μέλη του κατευθυντήριες οδηγίες με ερωτοαπαντήσεις και παραδείγματα. Παράλληλα, ολοκληρώνει την κατάρτιση Κώδικα Δεοντολογίας, ο οποίος και θα  κατατεθεί σύντομα στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα προς έγκριση.

Όπως τόνισε ο πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος κ. Αλέξανδρος Βασιλικός, το «κεφάλαιο» του GDPR είναι κομβικής σημασίας για τα ξενοδοχεία της χώρας μας.

«Εν αναμονή της ψήφισης του σχετικού εθνικού νόμου -που ακριβώς κρίθηκε αναγκαίος λόγω του εύρους των ρυθμίσεων του νέου Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων- οφείλουμε ως ξενοδόχοι να δώσουμε τη δέουσα σημασία στις σημαντικές αλλαγές που επιφέρει η πανευρωπαϊκού επιπέδου αυτή νομοθεσία στον τομέα της προστασίας δεδομένων. Το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο δραστηριοποιήθηκε άμεσα, σε συνεργασία με την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα και τον Πρόεδρο κ. Μενουδάκο τον οποίο και ευχαριστώ θερμά για τη σημερινή του παρουσία στο Διοικητικό μας Συμβούλιο, προκειμένου να διασφαλίσει την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση των συναδέλφων για τις επιπρόσθετες υποχρεώσεις που απορρέουν από το νέο αυτό Κανονισμό στην εποχή της ψηφιοποίησης και να τους εξοπλίσει για να κάνουν τις κατάλληλες επιλογές εξειδικευμένων συνεργατών», καθώς τείνει να δημιουργηθεί μια αγορά συμβούλων, ορισμένοι εκ των οποίων παρατηρήθηκε ότι οδηγούν τα ξενοδοχεία σε λανθασμένες κατευθύνσεις.

Διαβάστε επίσης

Προσωπικά δεδομένα: Κίνδυνος μέχρι και για χρεωκοπία όσων δεν συμμορφωθούν έγκαιρα

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι