ΞΕΕ: Σε λειτουργία η πλατφόρμα TRIP2ATHENS

19-07-16 | ΞΕΕ

Σε λειτουργία τέθηκε η νέα πλατφόρμα TRIP2ATHENS που αποτελεί το νέο επίσημο ηλεκτρονικό τουριστικό οδηγό της Αθήνας και της Αττικής. Πρόκειται για την πολυδιάστατη ψηφιακή πλατφόρμα  που δημιούργησε το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας και ο Δήμος Αθηναίων, φιλοδοξώντας να γίνει το κεντρικό σημείο προβολής και προώθησης όλων των τουριστικών δραστηριοτήτων της Αττικής.

To TRIP2ATHENS παρουσιάστηκε σήμερα σε ειδική εκδήλωση στο Ξ.Ε.Ε, από τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου κ.Γιώργο Τσακίρη, παρουσία του γενικού γραμματέα του υπουργείου Οικονομίας Ανάπτυξης και Τουρισμού. κ. Γεράσιμου Ζαχαράτου και του Διευθύνοντος Συμβούλου της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών κ. Αλέξη Γαληνού.   

Χωρίς καμία οικονομική υποχρέωση ή κόστος για τους συμμετέχοντες, το TRIP2ATHENS προβάλλει το σύνολο των τουριστικών δραστηριοτήτων (διαμονή, εστίαση, ψυχαγωγία, αγορές κ.α.) σε 7 γλώσσες (ελληνικά, αγγλικά, γερμανικά, γαλλικά, ισπανικά, ρωσικά, κινέζικα). Μέχρι στιγμής, παρουσιάζονται 2.000 επιχειρήσεις, 470 ξενοδοχεία και περίπου 1.000 αξιοθέατα, εκατοντάδες δραστηριότητες και άλλα σημεία ενδιαφέροντος.

Μια από τις καινοτομίες του TRIP2ATHENS εδράζεται στη δυνατότητα, για όποιον επιθυμεί, ανάπτυξης συνεργειών μεταξύ των αθηναϊκών επιχειρήσεων μέσω εκπτωτικών κουπονιών.

Αναφερόμενος στους άξονες που στηρίχτηκε η ιδέα TRIP2ATHENS ο πρόεδρος του Ξ.Ε.Ε. κ. Γιώργος Τσακίρης σημείωσε : 

«Κατά πρώτον η εν λόγω ιδέα είχε ως στόχο την προβολή της Αθήνας με βάση τι κάνουν άλλες ανταγωνιστικές στο  city break πόλεις επιλέγοντας τα best practices και βεβαίως στη προβολή των  τουριστικών επιχειρήσεων, όλων των κατηγοριών, ολοκληρωμένα. Όλες οι επιχειρήσεις με τουριστικό ενδιαφέρον μπορούν να συμμετέχουν στην πλατφόρμα προβάλλοντας και  διαθέτοντας  τις υπηρεσίες τους, συνεργατικά και συνδυαστικά με άλλες επιχειρήσεις στους επισκέπτες της πόλης.

Παράλληλα  όμως υιοθετήσαμε και εντάξαμε στην πλατφόρμα εργαλεία που χρησιμοποιούν όλες οι μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες παγκοσμίως για την προβολή και υποστήριξη των μελών τους».

Ο κ. Τσακίρης συμπλήρωσε: «Το Ξ.Ε.Ε. διαχρονικά κινείται στη στρατηγική της διασύνδεσης του ξενοδοχειακού τομέα με άλλες επαγγελματικές ομάδες και τομείς. Εδώ θέλω να σας θυμίσω και την πρωτοβουλία μας για το «Ελληνικό Πρωινό», που την ίδια στιγμή είναι η σημαντικότερη πρωτοβουλία της χώρας μας στην γαστρονομία και παράλληλα διασυνδέει τον τουρισμό με τον πρωτογενή τομέα. Θέλω να προσκαλέσω όλες τις επιχειρήσεις της Αθήνας να εκμεταλλευτούν τα πλεονεκτήματα και το παράθυρο ευκαιρίας που ανοίγει η πλατφόρμα TRIP2ATHENS. Ο βασικότερος παράγων που θα κρίνει την επιτυχία της στο επίπεδο του Β2C είναι η αποδοχή και υιοθέτησή της από τους επαγγελματίες της Αθήνας, δηλαδή από τη συνεργασία μας στο Β2Β». 

Το κόστος για τη δημιουργία της πλατφόρμας ανήλθε σε 920.000 ευρώ και χρηματοδοτήθηκε από το ΕΣΠΑ. Εάν το εγχείρημα πετύχει, ανάλογες εφαρμογές θα αναπτυχθούν και για άλλες περιοχές της χώρας.

 

 

 

                   

 

διαβάστε ακόμα

Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι
In –Edit, Φεστιβάλ Μουσικών Ταινιών στη Θεσσαλονίκη
Ανακαίνιση του κτηρίου της πρώην Φοιτητικής Εστίας του Παντείου - λειτούργησε αρχικά ως ξενοδοχείο
Αδελφοποίηση του δήμου Αίγινας με τον δήμο Tarpon Springs στη Φλόριντα