Marketing Greece: Το ταξίδι του “Travel Reimagined | Tomorrow’s Content Today” για το 2023 ολοκληρώθηκε

14-03-24 | ΣΕΤΕ

Mε όχημα τη δημιουργικότητα οκτώ (8) Ελλήνων content creators, η πρωτοβουλία της Marketing Greece “Travel Reimagined | Tomorrow‘s Content Today”, η οποία θέτει το responsible travel και τις αξίες του βιώσιμου τουρισμού σε πρώτο πλάνο, παρουσίασε χθες το «ταξίδι» που πραγματοποίησε το 2023. 

Η Οίτη, η Ορεινή Αχαΐα και τα Καλάβρυτα, τα Τζουμέρκα, το Νότιο Ρέθυμνο, η Σίφνος, η Κίμωλος, η Κύθνος, η Κέα, η Ιθάκη και ο Ασπροπόταμος Τρικάλων αποτέλεσαν το ιδανικό σκηνικό των Μανώλη Αρμουτάκη (grshindig), Στέφανο Αντιμάντο (stef_greece), Γιώργο Βενιό (vengio), Μιχάλη Λαπαρδά (mikelapardas), Δημήτρη Παλαιογιάννη (zorbabook), Νικόλα Πάνου (nikolaos_panou), Παναγιώτη Παπαϊωάννου (panpapaioannou) και Βασιλική Παπακωνσταντή & Γιώργο Τσαγκαράκη (yabatravellers).

Μοιραζόμενοι με τη Marketing Greece το κοινό όραμα για έναν βιώσιμο ελληνικό τουρισμό, oι content creators ταξίδεψαν στην αυθεντική πλευρά της Ελλάδας και απαθανάτισαν την ξεχωριστή ταυτότητα των προορισμών, χαρίζοντάς μας μοναδικής αισθητικής κλικ και καρέ. 

Με επίκεντρο τον άνθρωπο, οι content creators ανέδειξαν πλήθος ιστοριών για τους προορισμούς, τη γαστρονομία, τα φυσικά τοπία, τις τοπικές τέχνες και παραδόσεις που κρατούν αιώνες: Το πλατανόδασος του Πλανητέρου, τα πυκνά παρθένα δάση των Τζουμέρκων, η αιγαιοπελαγίτικη ατμόσφαιρα της Σίφνου και Κιμώλου, ο Μιχάλης που μας αφηγήθηκε ιστορίες για την Ιθάκη, ο Νίκος που μας ξενάγησε στην Κρανιά Ασπροποτάμου, ο Μπάμπης που μοιράστηκε μαζί μας την πολύτιμη γνώση του για τις ομορφιές της Οίτης και τα μανιτάρια του βουνού, ο μελισσοκόμος Φραγκίσκος της Κύθνου, και τέλος, στην Κέα ο Αλέξανδρος που αποφάσισε να αφήσει την ζωή στην πόλη για να ασχοληθεί με την άνυδρη καλλιέργεια των αμυγδαλιών στο νησί και ο Γιάννης με το μικρό υπόγειο εργαστήριο ξυλογλυπτικής.

Tο φρέσκο και σύγχρονο φωτογραφικό και videos περιεχόμενο που δημιουργήθηκε, το οποίο απαριθμεί 600 φωτογραφίες, 35 short forms και 13 longer form videos, αποτέλεσαν το υλικό της καμπάνιας που έτρεξε το προηγούμενο διάστημα στα social media του Discovergreece.com και παράλληλα στα social media των content creators, με κεντρικό μήνυμα την προτροπή προς τους ταξιδιώτες να ανακαλύψουν με σεβασμό και να απολαύσουν με υπεύθυνο τρόπο την Ελλάδα.

«Έχοντας τη συνεργασία ως βασική μας αξία, αυτή τη φορά ενώσαμε δυνάμεις με Έλληνες content creators. Aνθρώπους που βρίσκονται στο πεδίο και βιώνουν ο καθένας με τον δικό του τρόπο τις ταξιδιωτικές εμπειρίες που μπορεί κάποιος να απολαύσει στους ελληνικούς προορισμούς. Δίνοντας έμφαση στον πολιτισμό, την αγροδιατροφή, τα φυσικά τοπία και τα παραδοσιακά χωριά, διατηρώντας πάντα στο επίκεντρο τον άνθρωπο, οι Content Creators κατέγραψαν εμπειρίες με ήπιο περιβαλλοντικό αποτύπωμα και ανέδειξαν μέσα από τη δημιουργικότητά τους τους τρόπους με τους οποίους πρέπει να ταξιδεύουμε και να συναναστρεφόμαστε τους προορισμούς. Το να ταξιδεύουμε με υπεύθυνο τρόπο είναι ζητούμενο για όλους μας πλέον.» δήλωσε σχετικά ο Νίκος Διαμαντόπουλος, Γενικός Διευθυντής Marketing Greece και συμπλήρωσε πως «Το “Travel Reimagined |Tomorrow‘s Content Today” είναι μια πρωτοβουλία που στοχεύουμε κάθε χρόνο να εξελίσσεται περαιτέρω και να συνεισφέρει στην προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος που αξίζει στη χώρα μας».  

διαβάστε ακόμα

Αεροδρόμιο Αθήνας | +16,5% η επιβατική κίνηση το 4μηνο Ιανουαρίου-Απριλίου 2024
Προχωρούν οι ηλεκτρονικές δημοπρασίες για πάνω από 1.200 παραχωρήσεις σε παραλίες
To «Amaronda Resort & Spa» πέρασε στη διαχείριση της AMARE HOSPITALITY
Mastercard: Μ. Ανατολή & Β. Αφρική ωθούν στα ύψη τον τουρισμό πολυτελείας μέχρι το 2030 – Η νέα τάση για «οικολογική πολυτέλεια»
Emirates | Open Day πρόσληψης νέων μελών για το πλήρωμα καμπίνας στην Ελλάδα
ΔΥΠΑ | Ανοίγει η πλατφόρμα Jobmatch - θα συνδέει άνεργους και εργοδότες στον τουρισμό και την εστίαση
Airbnb | Το καλύτερο πρώτο τρίμηνο της ιστορίας της το εφετινό
Κλειστό και φέτος το "Ναυάγιο" της Ζακύνθου
AEGEAN - Saudia | Συνεργασία για πτήσεις κοινού κωδικού
Tουρισμός | Άκρως επιδραστικό το περιεχόμενο του TikTok στα ταξίδια – Το παράδειγμα της Αλβανίας