Marketing Greece: Διπλή διεθνής διάκριση για την καμπάνια «Greek Summer Is A State Of Mind»

08-03-21 | ΣΕΤΕ

Δύο βραβεία στο τρίτο Japan World’s Tourism Film Festival, το οποίο ανέδειξε τα καλύτερα τουριστικά βίντεο στον κόσμο, απέσπασε η καμπάνια της Marketing Greece «Greek Summer Is A State Of Mind».

Στην καμπάνια απονεμήθηκε το 2nd Prize in Tourism Destinations – Country Award και το Special Award «Best Video in Social Responsibility». 

Η διαφημιστική καμπάνια υλοποιήθηκε από την Marketing Greece σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ και προβάλλει το μήνυμα ότι το ελληνικό καλοκαίρι δεν είναι μόνο ήλιος και θάλασσα, είναι και ιδέα.

Η Marketing Greece ανέλαβε το κόστος της υλοποίησής της, παρέχοντας ελεύθερα πνευματικά δικαιώματα στην ελληνική κυβέρνηση.

διαβάστε ακόμα

Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια