ΣΕΤΕ: Να γίνει διαγωνισμός για το αστικό συγκοινωνιακό έργο- αντιδρά στην απευθείας ανάθεση στα ΚΤΕΛ

21-08-20 | ΣΕΤΕ

Την άμεση προκήρυξη διαγωνισμού για την εκτέλεση του αστικού συγκοινωνιακού έργου τόσο στην Περιφέρεια Αττικής όσο και σε άλλες περιοχές και για όσο διάστημα απαιτηθεί με οικονομικά και ποιοτικά κριτήρια ζητεί από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κωνσταντίνο Καραμανλή ο ΣΕΤΕ, εκφράζοντας τη διαφωνία του για την σύμπραξη μεταξύ ΟΣΥ και ΚΤΕΛ.

Αναλυτικά η επιστολή του ΣΕΤΕ προν τον κ.Καραμανλή:

Κύριε Υπουργέ,

Σε συνέχεια Δελτίου Τύπου (07.08.2020) του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για αναβάθμιση των ΜΜΜ και ειδικότερα αναφορικά με την ενίσχυση της προσφοράς σε δρομολόγια με αναδιάταξη των δρομολογίων της ΟΣΥ και σύμπραξη με τα ΚΤΕΛ μέσω ΣΔΙΤ, σημειώνονται τα εξής:

Ο ΣΕΤΕ πάγια υποστηρίζει κάθε ενέργεια που συμβάλλει στη βελτίωση του αστικού και περιφερειακού συγκοινωνιακού έργου, τόσο σε επίπεδο υποδομών όσο και υπηρεσιών. Σε όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη οι εκάστοτε συνθήκες, οι ανάγκες, οι διαθέσιμοι πόροι και φυσικά το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο.

Θεωρούμε ότι η προτεινόμενη ενέργεια του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, που αφορά σε απευθείας ανάθεση του αστικού συγκοινωνιακού έργου της Αττικής στα ΚΤΕΛ, δεν προάγει την έννοια δικαίου και ισονομίας. Όλες οι σχετικές διαδικασίες ενίσχυσης και εκσυγχρονισμού του συγκοινωνιακού έργου θα πρέπει να προωθούν και να ενδυναμώνουν τον ελεύθερο ανταγωνισμό, στοιχείο που ταυτόχρονα κινητοποιεί τις επιχειρήσεις να καινοτομούν και να στηρίζουν την απασχόληση.

Στην κατεύθυνση αυτή προτείνεται, αντί της σύμπραξης μεταξύ ΟΣΥ και ΚΤΕΛ, η άμεση προκήρυξη διαγωνισμού για την εκτέλεση του αστικού συγκοινωνιακού έργου τόσο στην Περιφέρεια Αττικής όσο και σε άλλες περιοχές και για όσο διάστημα απαιτηθεί με οικονομικά και ποιοτικά κριτήρια. Το επιχείρημα του χρονικά επείγοντος λόγω της πανδημίας Covid-19, νομίζουμε ότι καταρρίπτεται από τη χρονική διάρκεια της σχεδιαζόμενης σύμβασης, η οποία ξεπερνά κατά πολύ τις προσδοκώμενες επιπτώσεις της πανδημίας.

Υπενθυμίζεται ότι αντίστοιχο οδικό επιβατικό έργο παρέχουν και τα Τουριστικά Λεωφορεία ΔΧ, που λόγω της υφιστάμενης κατάστασης και λόγω έλλειψης μεταφορικού έργου, ειδικά στην παρούσα δύσκολη φάση που διανύει ο τομέας, είναι επίσης σε θέση να συνδράμουν σε αυτή την κατεύθυνση.  

Με στόχο πάντα την προαγωγή της υγιούς επιχειρηματικότητας και την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών σε πολίτες και επισκέπτες, παραμένουμε στη διάθεσή σας για τυχόν διευκρινήσεις.  

Διαβάστε επίσης

FedHATTA: Αξιοποίηση των τουριστικών λεωφορείων για την αποσυμφόρηση των ΜΜΜ

διαβάστε ακόμα

Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων
Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων