Αφιέρωμα του Discovergreece.com στον εσωτερικό τουρισμό

30-07-20 | ΣΕΤΕ

Η Marketing Greece με στόχο την ενίσχυση και την προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, συστήνει ξανά στο ελληνικό κοινό, μέσα από μια νέα ματιά γνωστούς αλλά και λιγότερο δημοφιλείς προορισμούς, στην ειδικά σχεδιασμένη campaign page.

Η πρωτοβουλία αυτή που πραγματοποιείται με την υποστήριξη της Eurobank, στρατηγικού εταίρου του ΣΕΤΕ και της Marketing Greece, έχει στόχο την ανάδειξη των ελληνικών προορισμών και των εμπειριών που μπορεί να απολαύσει το ελληνικό κοινό στην Ελλάδα. Η campaign page, που είναι live εδώ και λίγες ημέρες στην ταξιδιωτική πλατφόρμα Discovergreeece.com, μέσα από το immersive περιεχόμενο, το εμπνευσμένο storytelling και το πρωτότυπο φωτογραφικό και video υλικό, ξεναγεί το ελληνικό κοινό στην αυθεντική Ελλάδα, μοιράζεται μαζί του ξεχωριστές εμπειρίες, αναδεικνύει τη γαστρονομική ταυτότητα της χώρας μας και δίνει tips και ιδέες για ένα καλοκαίρι γεμάτο συναισθήματα και ανεκτίμητες στιγμές χαράς και χαλάρωσης.

Επιλεγμένες ταξιδιωτικές εμπειρίες, highlights, ταξιδιωτικές ιδέες και προορισμοί προσφέρουν στους επισκέπτες της campaign page ένα εικονικό ταξίδι στην Ελλάδα, από άκρη σε άκρη, αποκαλύπτοντας μικρά και μεγάλα μυστικά της χώρας μας. Ενδεικτικά ταξιδιωτικά άρθρα:

Οι οινικές διαδρομές της Κρήτης ξεκινούν απ’το Ηράκλειο

Ανακαλύπτοντας τη Ρόδο, μπουκιά – μπουκιά!

Εξερεύνησε τα πεζοπορικά μονοπάτια του Ολύμπου

Εξερευνώντας την ατμοσφαιρική παλιά πόλη της Κέρκυρας

Κυκλάδες: Από την οπτασία της Μήλου στα γειτονικά νησιωτικά διαμάντια

Ο οδοιπορικός γύρος των Χανίων σε 8 ημέρες!

Μια 10ήμερη διαδρομή στη Πελοπόννησο γεμάτη εκπλήξεις

Ανακάλυψε τη Σκιάθο σε μόλις 6 μέρες!

«Το νέο αυτό αφιέρωμα του Discovergreece.com πραγματοποιήθηκε με την πολύτιμη υποστήριξη της Eurobank, που για μια ακόμα φορά βρίσκεται δίπλα μας. Στόχος μας είναι μέσα από την campaign page να προσελκύσουμε το ενδιαφέρον του ελληνικού κοινού αλλά και να το εμπνεύσουμε να επισκεφτεί τους ελληνικούς προορισμούς, πάντα παραμένοντας ασφαλείς» δήλωσε η Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece.

Εκ μέρους της Eurobank, ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της Τράπεζας, κ. Κωνσταντίνος Βασιλείου, ανέφερε ότι η Eurobank στηρίζει διαχρονικά τον ελληνικό τουρισμό και επενδύει στη μεγάλη προσπάθεια της χώρας για την ανάκαμψη: «Ο εσωτερικός τουρισμός μπορεί να αναδειχθεί καταλύτης στην στήριξη του τουριστικού προϊόντος, ιδιαίτερα αυτό το καλοκαίρι. Η Eurobank παραμένει σταθερά, δίπλα, τόσο σε όσους συμβάλλουν στην ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού, όσο και στις επιχειρήσεις του κλάδου, με στόχο να ανταπεξέλθουν στις έκτακτες αυτές συνθήκες».

διαβάστε ακόμα

Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός