Till Then, #StaySafe: Η Marketing Greece για τον ελληνικό τουρισμό

17-03-20 | ΣΕΤΕ

Στις μέρες μας η ανθρωπότητα καλείται να ανταποκριθεί σε μια συγκλονιστική πρόκληση, με τα μηνύματα ελπίδας και αισιοδοξίας να είναι πιο αναγκαία από ποτέ. Ο ελληνικός τουρισμός, ταυτιζόμενος απόλυτα με τα συναισθήματα της ελευθερίας, της αμεσότητας και της απόδρασης από την καθημερινότητα, στέλνει το δικό του μήνυμα αναμονής για την επόμενη ημέρα.

Με κεντρικό μήνυμα Till Then, #StaySafe η Marketing Greece προχώρησε στη δημιουργία content, το οποίο διατίθεται ελεύθερο προς χρήση στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις με στόχο να μοιραστούν με το διεθνές ταξιδιωτικό κοινό το μήνυμα των καλύτερων ημερών που έρχονται, προτρέποντάς το μέχρι τότε να παραμείνει ασφαλές. 

Αξιοποιώντας φωτογραφικό υλικό και συνοδευόμενο από το copy  “When the time is right, we’ll be there for you. Till then #staysafe.”, η Marketing Greece δίνει έμφαση στο ελπιδοφόρο ελληνικό φως, στο αναζωογονητικό γαλάζιο της χώρας μας, στην χαλαρωτική μας φύση και προσκαλεί τους ταξιδιώτες να συνεχίσουν να ονειρεύονται την επόμενη φορά που θα μπορούν ανέμελοι να απολαύσουν τη μοναδικότητα της Ελλάδας. 

Βρείτε το content Till Then, #StaySafe ΕΔΩ.

διαβάστε ακόμα

Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι
In –Edit, Φεστιβάλ Μουσικών Ταινιών στη Θεσσαλονίκη
Ανακαίνιση του κτηρίου της πρώην Φοιτητικής Εστίας του Παντείου - λειτούργησε αρχικά ως ξενοδοχείο
Αδελφοποίηση του δήμου Αίγινας με τον δήμο Tarpon Springs στη Φλόριντα
Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας