Marketing Greece: Προβολή των ελληνικών προορισμών με έμφαση στις εμπειρίες το 2020

16-01-20 | ΣΕΤΕ

Με έμφαση στις εμπειρίες και στις δραστηριότητες που αυξάνουν τις δαπάνες των ταξιδιωτών θα συνεχιστεί και το 2020 το έργο προβολής των ελληνικών προορισμών από τη Marketing Greece, όπως επισήμανε η Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρείας, κ. Ιωάννα Δρέττα σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα με καλεσμένους δημοσιογράφους.

Στη συνάντηση, στην οποία «το παρών» έδωσε και ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, κ. Γιάννης Ρέτσος, η κ. Δρέττα υπογράμμισε ότι στόχος της εταιρείας είναι η πολυδιάστατη προβολή δραστηριοτήτων, θεματικών μορφών τουρισμού και ιδιαίτερων χαρακτηριστικών των ελληνικών προορισμών με τους οποίους συνεργάζεται η Marketing Greece, η οποία απευθύνεται μεν στους τουρίστες αλλά αποτελεί και εργαλείο στα χέρια των τοπικών κοινωνιών και επαγγελματιών του τουρισμού δείχνοντάς τους ποιά σημεία του προορισμού είναι σημαντικά για τον τουρισμό του. Όπως τόνισε σχετικά η κ. Δρέττα, «είναι ένας τρόπος να δείξεις στην τοπική κοινωνία ότι αυτά που προβάλλονται από τη Marketing Greece είναι σημαντικά για αυτήν».

Εξήγησε ακόμα ότι το έργο προβολής είναι η εύκολη υπόθεση καθώς το δύσκολο είναι η δημιουργία τουριστικών προϊόντων που θα προσφερθούν στην αγορά και επισήμανε τη σημασία του καλού περιεχομένου προβολής στην ανταπόκριση των ταξιδιωτών. 

Η Marketing Greece έχει αναπτύξει συνεργασίες με τις περισσότερες Περιφέρειες της Ελλάδας, αναδεικνύοντας εναλλακτικές μορφές τουρισμού, όπως τον χειμερινό τουρισμό και τον τουρισμό δραστηριοτήτων ανά περίπτωση, ενώ η βασική καμπάνια της δίνει έμφαση στο προϊόν που συνεχίζει να κερδίζει τους περισσότερους τουρίστες που επιλέγουν τη χώρα μας, το «ήλιος-θάλασσα».

Από την πλευρά του ο κ. Ρέτσος επισήμανε οτι ο τουρισμός θα πρέπει να μπει πιο στρατηγικά στην ατζέντα της νέας κυβέρνησης, να συμπεριληφθεί στους 3-4 βασικούς άξονες της ελληνικής οικονομίας και όχι ως ένας κλάδος ο οποίος δημιουργεί έσοδα από μόνος του. «Ο τουρισμός πρέπει να είναι στρατηγική επιλογή της κυβέρνησης», τόνισε.

Όπως είπε ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ, έχει ήδη πραγματοποιήσει συνάντηση με τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, στην οποία συζητήθηκαν θέματα του ελληνικού τουρισμού, ενώ θα ακολουθήσει και συνάντηση θεσμικών φορέων.

Στο έργο της Marketing Greece, η οποία αποτελεί μια μη κερδοσκοπική εταιρεία, πρωτοβουλία του ΣΕΤΕ και του Ξενοδοχειακού Επιμελητήριου Ελλάδος (ΞΕΕ), περιλαμβάνεται η υιοθέτηση των διεθνών τάσεων, η επένδυση στην τεχνολογία και οι καινοτόμες digital ενέργειες. Οι πιο πρόσφατες καμπάνιες προβολής είναι η Wanderlust Greece, το πρώτο travel digital show και η καμπάνια «Oh My Greece | Unlock the feeling».

διαβάστε ακόμα

Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια