Marketing Greece | Νέο cluster «Συμμαχία Τουρισμού για τη Ρόδο»

11-12-19 | ΣΕΤΕ

Οι συμμαχίες της Marketing Greece για το 2019 «κλείνουν» με τη δημιουργία μιας νέας σύμπραξης, αυτή τη φορά με τη Ρόδο, ένα από τα πιο ισχυρά brand της Ελλάδας. Επαγγελματίες του τουρισμού ενώνουν τις δυνάμεις τους με την εταιρεία, και υπό την αιγίδα της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου και της Περιφέρειας Νότιου Αιγαίου, συνεργάζονται για τον κοινό σκοπό της προβολής του προορισμού μέσα από μια νέα, σύγχρονη και εστιασμένη στα διεθνή trends καμπάνια. 

Δημιουργώντας inspirational travel content, η «Συμμαχία Τουρισμού για τη Ρόδο» αναδεικνύει την οικεία εικόνα του νησιού, όπως αυτή έχει συνδεθεί με τo Sun & Beach προϊόν του, και παράλληλα προχωράει ένα βήμα παραπέρα, προβάλλοντας περισσότερες εμπειρίες και επιλογές που μπορεί ζήσει ο επισκέπτης στη Ρόδο, για να ανακαλύψει την πολυδιάστατη προσωπικότητά της.

Για τις ανάγκες της καμπάνιας πραγματοποιήθηκαν γυρίσματα στον προορισμό για τη δημιουργία τριών (3) θεματικών Video, τα οποία ακολουθώντας τις τελευταίες τάσεις στο destination marketing επικεντρώνονται σε Experiences που προσφέρει ο προορισμός:

Στο video Rhodes |Time travel in the Medieval Town, προβάλλεται η Μεσαιωνική Πόλη της Ρόδου– ένα από τα signature experiences του νησιού – η οποία προσκαλεί τον επισκέπτη να ανακαλύψει τη μακρά ιστορία αλλά και τον πολιτισμικό πλούτο της. Αναδεικνύεται ο παλμός της Παλιάς Πόλης, η μυστηριακή της ατμόσφαιρα και η καθημερινότητά της με τους μόνιμους κατοίκους της να προσθέτουν μια επιπλέον δόση γοητείας στον χαρακτήρα της. Αντιθέσεις και ποικίλες πολιτισμικές επιρροές στις πλατείες και τα πανέμορφα δρομάκια της πιο γνωστής Μεσαιωνικής Πόλης της Ελλάδας. 

Στο δεύτερο video Rhodes | A boat trip around the island οι δημοφιλείς παραλίες του νησιού δίνουν τη σκυτάλη σε λιγότερα γνωστά αλλά εξίσου μαγευτικά κολπάκια και παραθαλάσσια μέρη αποκαλύπτοντας τις «μυστικές» καλοκαιρινές απολαύσεις της Ρόδου. 

Τέλος, η εμπειρία της γαστρονομίας προβάλλεται ως ένα ακόμη experience που πρέπει να προστεθεί στο bucket list του ταξιδιώτη που επισκέπτεται τη Ρόδο. Στο video Rhodes | A culinary tour η γαστρονομία γίνεται «τοπική» υπόθεση μέσα από οινοποιεία, μελισσοκομεία και ταβέρνες ορόσημα της Ροδίτικης παράδοσης που φέρνουν τον ταξιδιώτη σε επαφή με τους ντόπιους και την παραδοσιακή και πλούσια γαστρονομία του προορισμού. 

Παράλληλα, δημιουργήθηκε μια νέα φωτογραφική συλλογή που απαθανατίζει τόσο τα δημοφιλή αξιοθέατα του νησιού όσο και τις πέρα από τα καθιερωμένα πτυχές της Ρόδου, καθώς και ένα ειδικό αφιέρωμα για τις εμπειρίες που προσφέρει ο προορισμός, το οποίο και θα φιλοξενηθεί στο Discovergreece.com. 

Το σύνολο του παραπάνω υλικού που έχει παραχθεί θα αποτελέσει το περιεχόμενο της ψηφιακής καμπάνιας που θα τρέξει το πρώτο τρίμηνο του 2020 στο Discovergreece.com και στα Social Media του, τα οποία μετράνε περισσότερους από 1,3 εκατ. Followers.

Επιπλέον, κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών του 2019, στο πλαίσιο της Συμμαχίας σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε ένα στοχευμένο πρόγραμμα με media & bloggers trips από τις αγορές της Αγγλίας, Γαλλίας και Αμερικής δίνοντας έμφαση στις εμπειρίες που μπορεί κανείς να απολαύσει στον προορισμό. 

«Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για αυτή την νέα μας Συμμαχία με το νησί της Ρόδου, που μετράει χρόνια επιτυχημένης και εντατικής δραστηριοποίησης στον τουρισμό. Η αξία των πρωτοβουλιών δεν έγκειται μόνο στο αποτέλεσμα αλλά πρωτίστως στη διάθεση να υπηρετήσει κανείς ένα κοινό όραμα και να δημιουργήσει νέες δυναμικές, και ο δημόσιος και ιδιωτικός τομέας της Ρόδου πρωτοστατεί σε αυτό. Κοινός στόχος όλων που συμμετέχουμε στη Συμμαχία είναι να ενισχυθεί ακόμα περισσότερο αυτή η πρωτοβουλία, και θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τον τουριστικό κλάδο του νησιού και τους φορείς για τη συνεργασία και εμπιστοσύνη που μας δείχνει όλα αυτά τα χρόνια» δήλωσε η Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece.

Οι Partners που συμμετέχουν στη Συμμαχία είναι: 

AMADA COLOSSOS RESORT 

APOLLO HOTELS

ATRIUM HOTELS LUXURY RESORTS COLLECTION

HARMONY RESORTS

H-HOTELS COLLECTION 

LINDOS HOTELS   

MITSIS HOTELS GROUP

SUNRISE HOTEL 

διαβάστε ακόμα

Ponant: Κρουαζιέρες στα Ελληνικά νησιά με αναχώρηση από Αθήνα
19,5 εκατ. θέσεις, που καλύπτουν 47 χώρες, διαθέτει το 2024 η AEGEAN
Γερμανικός Τύπος | Ελλάδα: Εξαήμερο κατά των ελλείψεων εξειδικευμένου δυναμικού;
Τουρκικός τουρισμός | +13,2% οι αφίξεις, +5,4% τα έσοδα το α' τρίμηνο
FootGolf με τη συμμετοχή των Euro 2004 Legends στο Porto Carras Pro-Am Aegean Mini Tour
Δήμος Αγ.Νικολάου | Κοινή θέση με τους ξενοδόχους κατά των πλωτών αιολικών πάρκων
Δήμος Πολυγύρου: Δυνατότητα ύδρευσης ξενοδοχείου με μία προϋπόθεση
Τρίτο Φεστιβάλ Ρομποτικής και Ευφυών Συστημάτων στην Καλαμάτα
Δήμος Χαλανδρίου: Πρόγραμμα θερινών διακοπών ΚΑΠΗ 2024 - Τα ποσά συμμετοχής με βάση το εισόδημα
Άυλη Ψηφιακή Κάρτα για την στήριξη του Τουρισμού Thessaly - Evros Pass 2024