Share Your Greece, η νέα καμπάνια της Marketing Greece

17-07-19 | ΣΕΤΕ

H νέα καμπάνια της Marketing Greece #ShareYourGreece βρίσκεται από την Κυριακή 14 Ιουλίου στον αέρα και προσκαλεί το ελληνικό κοινό να αναδείξει τη δική του Ελλάδα! 

Μέσα από τη νέα αυτή δράση η Marketing Greece προσκαλεί το κοινό να μοιραστεί μαζί της στιγμές που μπορούν να απογειώσουν το ταξίδι στην Ελλάδα, αποκαλύπτοντας εμπειρίες μοναδικές, πρωτόγνωρες και λιγότερο γνωστές. Εμπειρίες που αποκαλύπτουν την ιδιαιτερότητα του κάθε τόπου, όπως μόνο ο ντόπιος γνωρίζει. Εμπειρίες που τελικά αναδεικνύουν τον χαρακτήρα και την ταυτότητα του. 

«Πιστεύουμε απόλυτα ότι ο καθένας από εμάς μπορεί να συμβάλλει ουσιαστικά στην προβολή της Ελλάδας. Σε αυτή τη βάση χτίστηκε και η νέα μας καμπάνια. Είναι πολλές οι φορές που συζητώντας με φίλους και γνωστούς «δανείζουμε» τη γνώση μας για έναν προορισμό αποκαλύπτοντας μικρά μυστικά, όπως η ταβέρνα που αγναντεύεις τη θάλασσα και απολαμβάνεις αυθεντικές γεύσεις ή ο μικρός κολπίσκος ή ακόμα και ένα σημείο από όπου μπορείς να απολαύσεις φαντασμαγορικά ηλιοβασιλέματα. Η Ελλάδα κρύβει άπειρες εκπλήξεις και το ζητούμενό μας είναι να τις μοιραστούμε με το διεθνές ταξιδιωτικό κοινό, προκαλώντας εκ νέου το ενδιαφέρον του» δήλωσε σχετικά η Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece.

Με όχημα τα δυο hashtags #ShareYourGreece και #weareALLmarketingGreece η καμπάνια θα θέτει ανά 15 ημέρες, καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού, μια συγκεκριμένη θεματική βάσει της οποίας το κοινό καλείται να μοιραστεί τη δική του Ελλάδα. 

Το κοινό θα ενημερώνεται για τις θεματικές και θα μοιράζεται τα tips του αλλά και φωτογραφικό υλικό:

Η πρώτη θεματική (vol.1) είναι οι παραλίες. Κρυφοί κολπίσκοι, απομονωμένες αμμουδιές, δύσβατες παραλίες που αξίζουν την επίσκεψη μας. Ποιο είναι το δικό σου tip; Περιμένουμε το comment σου στη Facebook page μας ή ανέβασε post στο Instagram με τα hashtags #ShareYourGreece #weareALLmarketingGreece ή μπες στο campaign page και συμπλήρωσε την φόρμα!

H πληροφορία που θα συγκεντρωθεί θα αξιοποιηθεί στις δράσεις της Marketing Greece για την προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό, ενώ κατά τη διάρκεια της καμπάνιας θα υλοποιηθούν και digital activations αποτυπώνοντας τα highlights. 

 

 

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι