Ημερίδα για το Digital Marketing στη Θεσσαλονίκη

07-12-18 | ΣΕΤΕ

Πραγματοποιήθηκε σήμερα Παρασκευή στη Θεσσαλονίκη, η εκπαιδευτική ημερίδα “Thessaloniki Loading |Digital Marketing για τουριστικές επιχειρήσεις” που διοργάνωσε η Marketing Greece με τον στρατηγικό της εταίρο, την Eurobank και τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης του Ινστιτούτου ΣΕΤΕ (ΙΝΣΕΤΕ).

Προσεγγίζοντας ολιστικά το digital marketing, περισσότεροι από 150 συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις σύγχρονες τάσεις του digital marketing. Τεχνικές, εργαλεία, αναλύσεις για τον τρόπο λειτουργίας των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, αξιοποίηση των data και της τμηματοποίησης του κοινού, tips για την πλατφόρμα TripAdvisor, ανάδειξη της αξίας του content μέσα από την καμπάνια Wanderlust Greece της Marketing Greece για τη Θεσσαλονίκη, αλλά και προβολή του ρόλου του Digital PR, ήταν μερικά από τα σημεία που εστίασε η ημερίδα.

Ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, κος Αλέξανδρος Θάνος δήλωσε: «Η καινοτομία είναι μια οριζόντια δράση στο αναπτυξιακό κομμάτι που έχει θέσει η Περιφέρεια, καθώς η προβολή της τουριστικής εμπειρίας περνάει πλέον μέσα από σύγχρονα ψηφιακά μέσα και ο διαμοιρασμός της γίνεται στον ψηφιακό κόσμο. Βρισκόμαστε σε συνεργασία με τον ΣΕΤΕ και τη Marketing Greece και είμαστε χαρούμενοι για αυτό». 

Εκ μέρους του Δήμου Θεσσαλονίκης παρευρέθηκε ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού και Διεθνών Σχέσεων Δήμου Θεσσαλονίκης, κος Σπύρος Πέγκας ο οποίος επίσης χαιρέτησε την ημερίδα: «Η Θεσσαλονίκη χρειάζεται υποστήριξη στην προβολή του προορισμού και των εμπειριών και η σημερινή παρουσία του ΣΕΤΕ και της Marketing Greece με την εκπαιδευτική ημερίδα “Thessaloniki Loading | Digital Marketing για τουριστικές επιχειρήσεις” μας χαροποιεί ιδιαίτερα».

«Η ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης αναπτύσσεται διαρκώς διαθέτοντας ένα εμπλουτισμένο με διαφορετικές εμπειρίες city break προϊόν. Στόχος της σημερινής ημερίδας είναι να μοιραστούμε με την τοπική τουριστική κοινότητα την τεχνογνωσία μας στο destination marketing, υποστηρίζοντας και ενισχύοντας την εξωστρέφεια των τουριστικών επιχειρήσεων» τόνισε η CEO της Marketing Greece, κα Ιωάννα Δρέττα.  

Ο Βοηθός Γενικός Διευθυντής Eurobank, Επικεφαλής Τομέα Δικτύου Καταστημάτων Μακεδονίας – Θράκης, κος Φώτης Μπακογιάννης, δήλωσε σχετικά : «Ο κλάδος του τουρισμού είναι από τους πρώτους που δέχεται το σαρωτικό κύμα των αλλαγών στην ψηφιακή εποχή και καλείται να ισχυροποιήσει την παρουσία του μέσα στο πλαίσιο του ισχυρού διεθνούς ανταγωνισμού που θέτει η ψηφιακή οικονομία. Η Eurobank, με την τεχνογνωσία που διαθέτει και τις μεγάλες διεθνείς συμμαχίες που έχει δημιουργήσει στον τομέα της ψηφιακής διασύνδεσης των επιχειρήσεων, είναι σε θέση να παρέχει στους πελάτες της όλα τα εργαλεία που χρειάζονται προκειμένου, όχι μόνο να ανταποκριθούν στα νέα δεδομένα αλλά και να ξεχωρίσουν ως σύγχρονες, εξωστρεφείς και ανταγωνιστικές επιχειρήσεις σε διεθνές επίπεδο» .

Στην εκδήλωση παρευρέθηκε και ο κος Ανδρέας Μανδρινός, Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης καθώς και πλήθος εκπροσώπων τουριστικών επιχειρήσεων της ευρύτερης περιοχής της Θεσσαλονίκης.

Ομιλητές της Ημερίδας ήταν ο Κ. Καπόπουλος (Co Founder & CEO @ W2Strategy), ο κ.  Κ. Καμπάκης (Managing Director, ForestView), ο κ. Κ. Φρόνιμος (CEO, Global Media), ο κ. Ν. Διαμαντόπουλος (Web & Digital Marketing Director, Marketing Greece), ο κ. Ι. Τριανταφυλλίδης (Performance Marketing Manager, Forestview), ο κ. Θ. Πετρόπουλος (PR & Communication Consultant, Marketing Greece) και ο κ. Πάνος Κόκκαλης (Digital Marketing Manager, Marketing Greece). 

 

διαβάστε ακόμα

Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια
Έντονη ζήτηση για ταξίδια στην Αμερική το 2024
HolidayCheck: Εκδήλωση στην Κρήτη για την τοποθέτηση των ξενοδοχείων στις γερμανόφωνες αγορές