Καμπάνια ΣΕΤΕ: Πώς ο τουρισμός δίνει ζωή στα άλλα επαγγέλματα (φωτό)

25-05-18 | ΣΕΤΕ

Κι όμως… ένα λουλούδι, μια ψαριά, οι αλγόριθμοι που τρέχουν στην οθόνη του υπολογιστή, ακόμη και το λινό ύφασμα που βρίσκεται τυλιγμένο στο τόπι, έτοιμο να μετουσιωθεί σε κουρτίνα δωμάτιου ξενοδοχείου ή και σε τραπεζομάντηλο για μια ταβέρνα, είναι τουρισμός, και μάλιστα ανταποδοτικός. 

Με αυτή την αίσθηση-αλλά και διαπίστωση- της συλλογικής ωφέλειας, η οποία διαπερνά κάθε επάγγελμα σαν κυρίως «νεύρο» του ελληνικού τουριστικού οργανισμού, δίνοντας πνοή σε τομείς που δεν φαντάζεται κανείς εύκολα, ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων δημιούργησε την ιδιαίτερη καμπάνια του «Τουρισμός, αξία για όλους», όπου θέτει το εύλογο ερώτημα,  «Τουριστικό επάγγελμα; #kiomos».

Στο πλαίσιο της νέας, εύστοχης καμπάνιας του ΣΕΤΕ, δώδεκα υπαρκτοί επαγγελματίες αντιπροσωπεύουν τα πολλαπλασιαστικά οφέλη του τουρισμού, παρουσιάζοντας τη σύνδεση του τομέα με άλλους κλάδους της οικονομίας.

Πώς το ιδανικό τουριστικό DNA είναι ανταποδοτικό σε κάθε επαγγελματία

Τα πρόσωπα της καμπάνιας, όπως είναι η προγραμματίστρια, ο πολιτικός μηχανικός, η ταμίας θεάτρου, η έμπορος λευκών ειδών, ο οδηγός φορτηγού, ο ανθοπαραγωγός,ο παραγωγός γαλακτοκομικών, η σχεδιάστρια καπέλων, ο οινολόγος, ο σεφ σε συνοικιακό εστιατόριο, ο κρεοπώλης και ο ψαράς, εκπροσωπούν στην ουσία τα συστατικά που συνθέτουν το ιδανικό τουριστικό DNA, το οποίο με τη σειρά του έχει τόσα να προσφέρει σε κάθε επιχείρηση και εργασιακή δραστηριότητα, είτε αυτή είναι ατομική, είτε συλλογική. 

Μέσα από την πρωτοβουλία αυτή, ο ΣΕΤΕ αναδεικνύει την παραδοχή πώς ο τουρισμός είναι ένας τομέας με διάχυση ωφελειών στην οικονομία και μεγάλη συμβολή στο ΑΕΠ, την απασχόληση και την κάλυψη του ελλείμματος του εμπορικού ισοζυγίου, ενώ τα τελευταία χρόνια αποτελεί το ανάχωμα στην ύφεση. Ο τουριστικός τομέας, άλλωστε, περιλαμβάνεται μέσα στους τομείς αιχμής που παρουσιάζουν επενδυτικό ενδιαφέρον και λόγω της σημασίας του μπορεί να αποτελέσει βασικό μοχλό για την αναπτυξιακή πορεία της χώρας.

Εξάλλου, πίστη του ΣΕΤΕ δια στόματος του προέδρου του, κ. Γιάννη Ρέτσου, είναι ότι η αξία που παράγει ο τουρισμός διαχέεται στο σύνολο της ελληνικής κοινωνίας. Δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας, ενισχύει την περιφερειακή ανάπτυξη, δυναμώνει τις επιχειρήσεις, δίνει ώθηση στις τοπικές κοινωνίες. Επιδίωξη της καμπάνιας είναι ακριβώς η αποτύπωση της πολύτιμης αυτής  διάστασης: της αξίας που παράγει ο τουρισμός και μας αφορά όλους.‬‬‬

Η νέα καμπάνια του ΣΕΤΕ «τρέχει» στο site www.axiagiaolous.gr

διαβάστε ακόμα

Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»