Marketing Greece: Ενέργειες προβολής της Ελλάδας στο πρώτο τρίμηνο

18-04-18 | ΣΕΤΕ

Απολογισμό δημοσιότητα και ενεργειών δημοσίων σχέσεων για την περίοδο Ιανουάριος – Μάρτιος 2018 παρουσιάζει η Marketing Greece.

Από τη δημοσιότητα που έχει προκύψει μέχρι στιγμής ξεχωρίζουν τα ακόλουθα:

·         Ένα αφιέρωμα του γερμανικού πρακτορείο ειδήσεων (DPA) στον Κεραμεικό, το οποίο έχει ήδη αναπαραχθεί σε 100 διαφορετικά μέσα (έντυπα και ηλεκτρονικά)

·         Ένα τηλεοπτικό επεισόδιο του BBC One Northern Ireland και του Ιρλανδικού τηλεοπτικού δικτύου RTE One για τη Ρόδο και τη Σύμη

·         Τρία αφιερώματα του Ισπανικού Conde Nast Traveller (online) στην ηπειρωτική Ελλάδα

·         Ένα 7σέλιδο αφιέρωμα του Elle Βελγίου στην πλούσια γαστρονομική παράδοση της Σίφνου

·         Ένα 2σέλιδο αφιέρωμα της The Guardian στην εξέλιξη της γαστρονομικής σκηνής της Τήνου.

Δείτε αναλυτικά τον απολογισμό της Marketing Greece από το πρώτο τρίμηνο του έτους.

διαβάστε ακόμα

Πράσινο φως στην πρόταση της ΤΕΜΕΣ για ίδρυση Διεθνούς Σχολής Τουρισμού και Γαστρονομίας στην Καλαμάτα
Δύο Ελληνικές παραλίες στις 50 καλύτερες στον κόσμο για το 2024 – 7 κορυφαίες στην Ευρώπη
Η τηλεργασία «απειλεί» καντίνες και κυλικεία
Σε ψηφιακή αποτύπωση το «Πολιτιστικό Καλεντάρι Πιερίας»
BTW | Επιπτώσεις στη γερμανική οικονομία από την αύξηση του αεροπορικού φόρου
Ponant: Κρουαζιέρες στα Ελληνικά νησιά με αναχώρηση από Αθήνα
19,5 εκατ. θέσεις, που καλύπτουν 47 χώρες, διαθέτει το 2024 η AEGEAN
Γερμανικός Τύπος | Ελλάδα: Εξαήμερο κατά των ελλείψεων εξειδικευμένου δυναμικού;
Τουρκικός τουρισμός | +13,2% οι αφίξεις, +5,4% τα έσοδα το α' τρίμηνο
FootGolf με τη συμμετοχή των Euro 2004 Legends στο Porto Carras Pro-Am Aegean Mini Tour