Marketing Greece: Έμφαση στα ποιοτικά χαρακτηριστικά της τουριστικής ζήτησης

29-03-18 | ΣΕΤΕ

Η βελτίωση των ποιοτικών χαρακτηριστικών της τουριστικής ζήτησης αποτελεί τον βασικό στόχο του προγράμματος δράσεων της Marketing Greece για το 2018, όπως είπε σήμερα η διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας κυρία Ιωάννα Δρέττα, σε συνάντηση με τους τουριστικούς συντάκτες. Έτσι, ολες οι δράσεις θα επιδιώκουν την υποστήριξη των τουριστικών επιχειρήσεων και προορισμών για την αύξηση της μέσης δαπάνης των επισκεπτών, την άμβλυνση της εποχικότητας και την καλύτερη γεωγραφική διάχυση του ταξιδιωτικού ρεύματος.

Εξειδικεύοντας τις προτεραιότητες της εταιρείας για το τρέχον έτος, η κυρία Δρέττα επεσήμανε ότι θα δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα:

Παράλληλα, η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece αναφέρθηκε στην storytelling πλατφόρμα προώθησης ταξιδιωτικών εμπειριών για digital influencers, Blogrotters, η οποία το 2018 εστιάζει στον γαστρονομικό πλούτο της Ελλάδας. Με concept “BITE – SIZED GREECE” το Blogtrotters προσκαλεί travel bloggers, instagrammers και vloggers να εξερευνήσουν και να ανακαλύψουν την ταυτότητα των ελληνικών προορισμών μέσα από τη γαστρονομία τους.

Η κυρία Δρέττα υπογράμμισε επίσης οτι η Marketing Greece έχει σταθερό στόχο την εξεύρεση χορηγιών, ώστε να καλύπτονται οι ανάγκες ειδικών δράσεων, αλλά και προβολής περιφερειών, όπως συμβαίνει με την Θεσσαλία, όπου επί δυο χρόνια χορηγός της τουριστικής προβολής είναι η εταιρεία 3Ε.

Στις εφετινές δράσεις προβολής ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί και στον εσωτερικό τουρισμό.

Ο απολογισμός του 2017

Η κυρία Δρέττα έδωσε επίσης έναν αναλυτικό απολογισμό των δράσεων που υλοποίησε η Marketing Greece το 2017.

Ειδικότερα, αναφέρθηκε στο πρόγραμμα δημοσιότητας που σχεδίασε και υλοποίησε το διεθνές δίκτυο δημοσίων σχέσεων της εταιρείας, από το οποίο προέκυψαν συνολικά 1607 έντυπα και ηλεκτρονικά δημοσιεύματα σε διεθνή ΜΜΕ. Στόχος του προγράμματος δημοσιότητας ήταν:

Επιπλέον, η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece έκανε ειδική αναφορά στην εξέλιξη του Discovergreece.com και του οικοσυστήματός του, που με όχημα την καμπάνια Wanderlust Greece, δημιουργεί ένα καινοτόμο για τα ελληνικά δεδομένα εργαλείο που παράγει πρωτότυπο περιεχόμενο, προβάλλει ζωντανά τους ελληνικούς προορισμούς στους χρήστες και έχει επιτύχει μέχρι σήμερα σημαντικά νούμερα διείσδυσης και αλληλεπίδρασης με το κοινό των Μέσων Κοινωνικών Δικτύωσης του. 

Το Discovergreece.com και τα Μέσα Κοινωνικής του Δικτύωσης, έχουν να επιδείξουν σημαντική ανάπτυξη, η οποία μεταφράζεται σε:

Καταλήγοντας, η κυρία Δρέττα τόνισε: «Συνεχίζουμε, δυναμικά και το 2018 να υποστηρίζουμε με τις δράσεις μας την ενιαία εθνική στρατηγική τουριστικής προώθησης της χώρας, συμπληρωματικά και σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς. Στο πλαίσιο των δράσεών μας, στοχεύουμε στην ανάδειξη των ποιοτικών χαρακτηριστικών του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, με απώτερο στόχο την προσέλκυση υψηλότερου εισοδηματικού επιπέδου επισκεπτών, καθώς και τη διάχυση του εισερχόμενου ταξιδιωτικού ρεύματος σε μεγαλύτερη περίοδο και περισσότερους προορισμούς».

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε παρουσία του προέδρου του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΞΕΕ) και α’ αντιπροέδρου της Marketing Greece, κου Αλέξανδρου Βασιλικού και της αντιπροέδρου του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΞΕΕ) και μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου της Marketing Greece, κυρία Χριστίνας Τετράδη.

Το νέο Δ.Σ. της Marketing Greece

Το νέο Δ.Σ. της εταιρείας αποτελείται από τους:
Ιωάννη Ρέτσο Πρόεδρο
Ιωάννα Δρέττα, Διευθύνουσα Σύμβουλος
Αλέξναδρο Βασιλικό (Αντιπρόεδρος Α'),
Αγάπη Σμπώκου (Αντιπρόεδρος B’)
και μέλη τους Ανδρέα Ανδρεάδη, Χλόη-Μαρία Λασκαρίδη, Γιώργο Βερνίκο, Ευτύχιο Βασιλάκη, Ιωάννη Παράσχο, Ανδρέα Στυλιανόπουλο, Καλλίνικο Καλλίνικο, Μιχήλ Μαυρόπουλο, Αχιλλέα Κωνσταντακόπουλο, Χρήστο Στεργίου, Παναγιώτη Ποδηματά, Φώτιο-Ιωσήφ Κοκοτό, Χριστίνα Τετράδη, Άρη Σολούνια, Ειρήνη Γερουλάνου, Αθανάσιο Συριανό, Κωνσταντίνο Ζήκο, Μαρία Μπάκουλα Κάντζα και Χαρίκλεια Νταλέκου.
 

 

διαβάστε ακόμα

Αλλάζουν τα πάντα στην παραλιακή Βάρκιζας - Σουνίου | 10 + 1 κυκλικοί κόμβοι και ποδηλατόδρομος
Ζάκυνθος: Ανοιχτά μέχρι τη 1 τα μεσάνυχτα τα καταστήματα κατά τη θερινή σεζόν
Ποδηλατικός Αγώνας ΔΕΗ International Tour of Hellas
Ταξίδι εξοικείωσης στην Καλαμάτα για Βρετανούς πράκτορες της ΑΒΤΑ ενόψει του συνεδρίου της στο Costa Navarino
Πράσινο φως στην πρόταση της ΤΕΜΕΣ για ίδρυση Διεθνούς Σχολής Τουρισμού και Γαστρονομίας στην Καλαμάτα
Δύο Ελληνικές παραλίες στις 50 καλύτερες στον κόσμο για το 2024 – 7 κορυφαίες στην Ευρώπη
Η τηλεργασία «απειλεί» καντίνες και κυλικεία
Σε ψηφιακή αποτύπωση το «Πολιτιστικό Καλεντάρι Πιερίας»
BTW | Επιπτώσεις στη γερμανική οικονομία από την αύξηση του αεροπορικού φόρου
Ponant: Κρουαζιέρες στα Ελληνικά νησιά με αναχώρηση από Αθήνα