Η Wanderlust Greece αποκαλύπτει τα μυστικά της Αθήνας

05-12-17 | ΣΕΤΕ

Η επιθυμία για την ανακάλυψη του αυθεντικού χαρακτήρα των ελληνικών προορισμών και η αναζήτηση νέων εμπειριών αποτέλεσαν το σημείο εκκίνησης για τη Marketing Greece και τη νέα ψηφιακή της καμπάνια Wanderlust Greece, η οποία, ταξιδεύοντας σε όλη την Ελλάδα, καταγράφει, αναδεικνύει και προβάλλει μέσα από το φακό της, εμπειρίες και σημεία πέρα από τα καθιερωμένα. 

Το πρώτο Digital Travel Show της Ελλάδας, έχοντας ήδη ολοκληρώσει την πρώτη σεζόν, με την υποστήριξη του Ιδρύματος "Καπετάν Βασίλη και Κάρμεν Κωνσταντακόπουλου", δημιουργεί ένα απολαυστικό επεισόδιο για την Πελοπόννησο με παρουσιάστρια την travel blogger Travelstories From My World. Παράλληλα, κατά τη διάρκεια του Digital ταξιδιού έχει δημιουργηθεί πλήθος πρωτότυπου φωτογραφικού υλικού, το οποίο βρίσκεται στη διάθεση των τοπικών τουριστικών επιχειρήσεων και φορέων για αξιοποίηση του σε ενέργειες προβολής και προώθησής των

Το Digital Travel Show συνεχίζει την περιήγηση του στην Αθήνα, με «συνοδοιπόρο» τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών για να εντοπίσει και αναδείξει μια νέα πλευρά της πόλης. Στο νέο προορισμό-σταθμό, οι εμπειρίες θα αποκαλυφθούν μέσα από τα μάτια του Stef Greece Travel & Photography, ο οποίος για έξι (6) εβδομάδες, με συνεχείς live μεταδόσεις θα ξεναγήσει το κοινό στη δική του Αθήνα.

Σε ποιό σημείο της Αθήνας μπορείς να απολαύσεις ένα μαγευτικό ηλιοβασίλεμα; Πού θα ξεκουραστείς από τους γρήγορους ρυθμούς της πόλης; Ποιές αυθεντικές ελληνικές γεύσεις μπορείς να απολαύσεις στην πρωτεύουσα της χώρας; Πού θα ζήσεις πιο έντονα τον παλμό της πόλης; Τα ερωτήματα απαντώνται, η επιθυμία να τα ζήσει κάποιος αναδύεται και μια ανοικτή πρόσκληση απευθύνεται στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό για να γίνει μέρος της μοναδικότητας αυτής της πόλης. 

 

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι