Καινοτόμες δράσεις προβολής από την Marketing Greece

31-10-17 | ΣΕΤΕ

Καινοτόμες ενέργειες προβολής του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, μέσα από ευρύτερες συνέργειες και συντονισμένες κινήσεις, θα υλοποιήσει η Marketing Greece, όπως τόνισε σήμερα σε συνάντηση με τουριστικούς συντάκτες η Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρείας κυρία Ιωάννα Δρέττα.

Επιδώξη είναι, όπως είπε, η  βελτίωση των χαρακτηριστικών της ζήτησης για το ελληνικό τουριστικό προϊόν αλλά και η ανάδειξη νέων στρατηγικών προτεραιοτήτων, όπως η ισχυρότερη διασύνδεση του τουρισμού με τον Πολιτισμό και τον αγροδιατροφικό τομέα.

Η Marketing Greece έχει σχεδιάσει ή υλοποιήσει σημαντικές καμπάνιες προβολής – ενδεικτικά αναφέρονται οι καμπάνιες της Θεσσαλίας, της Δυτικής Ελλάδας, της Στερεάς Ελλάδας, της Αθήνας, της Λέσβου κ.α. – αλλά έχει δημιουργήσει και νέα προϊόντα, όπως η πλατφόρμα Blogtrotters που αναπτύχθηκε σε στρατηγική συνεργασία με την Aegean Airlines και η digital καμπάνια (digital travel show) Wanderlust Greece, τα οποία βασίζονται σε υλικό και σε αυθεντικές εμπειρίες φιλοξενούμενων ξένων και ελλήνων influencers (bloggers, vloggers) αντίστοιχα.

Η δραστηριότητα της Marketing Greece στοχεύει και στηρίζεται:

-Στις συνεργασίες και συνέργειες, ως θεμελιώδες στοιχείο της φιλοσοφίας της

-Στην κάλυψη, γεωγραφικά, όλης της Ελλάδας

-Στην προώθηση του προορισμού και όχι μεμονωμένα της επιχείρησης 

-Στην προσφορά τεχνογνωσίας, ιδίως προς τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις 

-Στην παρακολούθηση και ανάλυση των διεθνών τάσεων για το τουριστικό marketing

-Στην επένδυση στην αξία του digital 

-Στην ευθυγράμμιση των ενεργειών marketing με τις στρατηγικές κατευθύνσεις του ΣΕΤΕ

Για τις παραγωγές και τις δράσεις της, η Marketing Greece – η οποία είναι εταιρεία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα – απευθύνεται σε όλη την τουριστική κοινότητα της χώρας, σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα (ΟΤΑ, κλαδικούς συνδέσμους και ενώσεις, επιχειρήσεις) καθώς και σε φορείς και επιχειρήσεις, η δραστηριότητα των οποίων εμπλέκεται στις σφαίρες επιρροής της τουριστικής οικονομίας.

Η πλατφόρμα http://www.discovergreece.com/ αποτελεί το βασικό «όχημα» της Marketing Greece στο διαδικτυακό περιβάλλον και φέτος θα ξεπεράσει τα 3 εκατ. επισκέψεις. 

Σε συνδυασμό με την ψηφιακή κοινότητα των 1,1 εκατ. χρηστών που έχει αναπτυχθεί στα μέσα κοινωνικής του δικτύωσης, αποτελεί ένα από τα ισχυρότερα μέσα για την προβολή των ελληνικών τουριστικών προορισμών αλλά και μέσω αυτών, των επιχειρήσεων του τουρισμού και άλλων τομέων που διασυνδέονται με το τουριστικό προϊόν.

Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσιάστηκαν, το http://www.discovergreece.com/, σήμερα προσφέρει έναν εντυπωσιακό πλούτο πρωτογενούς περιεχομένου (stories, φωτογραφίες, videos κοκ) το οποίο, διαχρονικά, στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης έχει σημειώσει 550 εκατ. impressions εκ των οποίων ένα 5% (27 εκατ.) έχει εκφράσει ενεργά το feedback του για τους προορισμούς και εμπειρίες που προβάλλονται, επηρεάζοντας το δυνητικό χάρτη τουριστικών επιλογών του.

Όπως ανέφερε η κυρία Δρέττα, «στρατηγικοί στόχοι αυτό το διάστημα για το http://www.discovergreece.com/ είναι: 

Πρώτον, η περαιτέρω ενίσχυση του http://www.discovergreece.com/ ούτως ώστε να αυξήσει τη διείσδυσή του σε ακόμα μεγαλύτερο εύρος κοινών-στόχων και δημογραφικών ομάδων στις τουριστικές αγορές ενδιαφέροντος. 

Δεύτερον, η κεφαλαιοποίηση της δυναμικής του, με σχεδιασμό και προσφορά περισσότερων υπηρεσιών και νέων προϊόντων marketing και προβολής για την ελληνική τουριστική αγορά, με γνώμονα πάντα την αμφίδρομη προστιθέμενη αξία για το τουριστικό προιόν και τις επιχειρήσεις». 

Η Marketing Greece Α.Ε., είναι εταιρεία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα και ιδρύθηκε το 2013 από το Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ) και την Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ).

διαβάστε ακόμα

Ξενοδοχεία | Ισχυρός επενδυτικός προορισμός η Αθήνα - για πρώτη φορά στο top10 των προτιμώμενων ευρωπαϊκών πόλεων
Ν.Χαρδαλιάς | Τουρισμός πολυτελείας: Συνεργασία της Αθήνας- Αττικής με το Ντουμπάι
Εορταστικό χωριό το Πεδίο του Άρεως από τα ερχόμενα Χριστούγεννα
Ευρωπαϊκός τουρισμός 2024 | Ποια σύννεφα σκιάζουν την ανάκαμψη - ETC: +14,3% οι ταξιδιωτικές δαπάνες
Φεστιβάλ Comic Con στη Θεσσαλονίκη
12ος Ποδηλατικός Γύρος Πεδιάδας
21η Ιππική Συνάντηση Μεσσαράς στο Ηράκλειο Κρήτης
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Τραμπολίνο στην Αμαλιάδα
Γερμανικό Πρακτορείο Ειδήσεων (DPA) | Η Ελλάδα υποδέχεται πανέτοιμη τους τουρίστες
Γαλάζια Σημαία 2024 | Πρωταθλήτρια επί 30 χρόνια η Ισπανία- δεύτερη η Ελλάδα