Oι δράσεις της Marketing Greece τον Σεπτέμβριο

19-10-17 | ΣΕΤΕ

Η παράταση των καλοκαιρινών διακοπών στη συναρπαστική Κρήτη και τη μαγευτική Χαλκιδική, η Αθήνα ως ιδανικός city break προορισμός και η ακαταμάχητη ζεστασιά της Μεσσηνιακής φιλοξενίας είναι μόνο μερικά από τα αφιερώματα σε διεθνή περιοδικά και εφημερίδες του Σεπτεμβρίου που προέκυψαν από δημοσιογραφικές αποστολές που διοργάνωσε η Marketing Greece.

Παράλληλα, η ψηφιακή πλατφόρμα προώθησης storytelling ταξιδιωτικών εμπειριών για digital influencers, Blogtrotters, κατακλύστηκε από ιστορίες βιώσιμων τουριστικών πρακτικών σε όλη την Ελλάδα. Υπό το concept “Travel in Balance”, οι διαμορφωτές ψηφιακής κοινής γνώμης δημοσίευσαν blogs, social media posts και vlogs για την Άνδρο, την Κρήτη, τη Μήλο, την Πάρο, τη Μύκονο, την Πάτμο, τη Ρόδο, τη Σάμο, τη Σαντορίνη, τη Σίφνο, την Τήνο και τη Δυτική Ελλάδα.  

Δείτε στο συνημμένο αρχείο τον απολογισμό δημοσιότητας Σεπτεμβρίου της Marketing Greece.

διαβάστε ακόμα

«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ