Η Marketing Greece προκαλεί το ενδιαφέρον διεθνών μέσων για την Ελλάδα

22-09-17 | ΣΕΤΕ

Πλήθος νέων ιστοριών για λιγότερο γνωστούς προορισμούς, καθώς και ψηφιακών αφηγημάτων για το βιώσιμο τουρισμό, παρουσιάζει ο απολογισμός δημοσιότητας Αυγούστου της Marketing Greece.

Από το αφιέρωμα της Βρετανικής εφημερίδας The Times στην Πάρο και την Αντίπαρο, σύμφωνα με την οποία αποτελούν ένα λιγότερο γνωστό, αλλά εξίσου ελκυστικό δίδυμο προορισμών στις Κυκλάδες, έως τα συνολικά 250 έντυπα και ηλεκτρονικά άρθρα που έχουν δημοσιευθεί σε συνέχεια αφιερώματος του γερμανικού πρακτορείου ειδήσεων DPA στην Αστυπάλαια, τα δημοσιεύματα αυτά και όσα παρουσιάζονται στον απολογισμό δημοσιότητας προέκυψαν από δημοσιογραφικές και blogger αποστολές, που σχεδίασε και υλοποίησε της Marketing Greece σε στρατηγική συνεργασία με την Aegean.

Η δημοσιότητα περιλαμβάνει επίσης ένα εκτενές αφιέρωμα στην Αθήνα από το κορυφαίο βρετανικό ταξιδιωτικό μέσο Conde Nast Traveller (έντυπο και ηλεκτρονικό), ως αποτέλεσμα της συνεχούς προσπάθειας για τη στρατηγική τοποθέτηση της Αθήνας ως σύγχρονου ευρωπαϊκού city break προορισμού.

Όπως αναφέρει το άρθρο: «Η πόλη που ‘γέννησε’ τον πολιτισμό έχει αναζωογονηθεί, χάρη στο νέο κύμα δημιουργικής ενέργειας και ανατρεπτικής τέχνης... Από άποψη δημιουργικότητας, η ελληνική πρωτεύουσα βρίσκεται σε περίοδο ανάκαμψης».

Αντλώντας έμπνευση από την αειφορία

Μέσα από τον απολογισμό μπορείτε επίσης να περιηγηθείτε στα πιο πρόσφατα ψηφιακά αφιερώματα σε ελληνικούς προορισμούς μέσα από την καινοτόμο πλατφόρμα προώθησης storytelling ταξιδιωτικών εμπειριών για digital influencers, Blogtrotters, που φέτος είναι αφιερωμένη στην ανάδειξη και προώθηση πρακτικών αειφόρου τουρισμού στην Ελλάδα.

Ταξίδια στην Κέρκυρα, τη Λέσβο και τη Χίο είχαν ως αποτέλεσμα τη δημοσίευση μιας σειράς blog posts και vlogs τα οποία παρουσιάζουν εμπειρίες όπως τη γευσιγνωσία ελαιόλαδου, η παραγωγή μελιού και η συγκομιδή μαστίχας, μεταξύ άλλων.

Παράλληλα, μια ομάδα Γαλλίδων bloggers περιγράφει την εμπειρία μιας τριήμερης κρουαζιέρας  στη Μύκονο, τη Σάμο και τη Μήλο.

Επίσκεψη διασημοτήτων 

Τέλος, ο απολογισμός παρουσιάζει το celebrity ζευγάρι Millie Mackintosh και Hugo Taylor (συνολικός αριθμός followers > 2,8 εκατομμύρια) να ανακοινώνουν τον αρραβώνα τους κατά τη διάρκεια μιας tailor-made επίσκεψης στη Μύκονο, προκαλώντας το ενδιαφέρον πολλών βρετανικών μέσων.   

Διαβάστε τον απολογισμό δημοσιότητας Αυγούστου της Marketing Greece εδώ.

διαβάστε ακόμα

Alltours | Ταξίδια γνωριμίας με Ολυμπιακή Ριβιέρα, Χαλκιδική και Κρήτη Γερμανών πρακτόρων
Ελληνικός τουρισμός 2023 | 5 Περιφέρειες είχαν το 90,5% των εισπράξεων και το 84% των επισκέψεων
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή βραβεύει εξέχοντα αρχιτεκτονικά έργα σε όλη την Ευρώπη
ΕΟΤ: Προβολή της Ελλάδας στη Μεγάλη Βρετανία για τουρισμό περιπέτειας
Γερμανικός τουρισμός: +63% οι δαπάνες για διακοπές το καλοκαίρι του 2024 – Τρίτη επιλογή η Ελλάδα
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνουν οι προγραμματισμένες αεροπορικές θέσεις για τη σεζόν - η εικόνα ανά αγορά και αεροδρόμιο
Ισπανικός τουρισμός | Νέο ρεκόρ αναμένεται το 2024
Προβολή της Ρόδου στην Ολλανδική και Βελγική αγορά
Χαλκιδική: Fam trip 20 τουριστικών πρακτόρων από 12 χώρες
Νέες Σ.Σ.Ε. στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις των Χανίων