Σκιάθος, Σκόπελος, Αλόννησος σμιλευμένες με φως

04-04-17 | ΣΕΤΕ

Ένα νέο βίντεο προβολής το οποίο εντάσσεται στο σχέδιο Μάρκετινγκ Τουριστικού Προϊόντος της Θεσσαλίας και στις δράσεις τουριστικής προβολής από τη Σύμπραξη Τουρισμού, κάνει από σήμερα το γύρο του διαδικτύου προβάλλοντας τη Σκιάθο, τη Σκόπελο και την Αλόννησο.

Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα δράσεων το οποίο σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από την Marketing Greece του ΣΕΤΕ και την Coca-Cola Τρία Έψιλον, σε στρατηγική συνεργασία με την Περιφέρεια Θεσσαλίας, φορείς οι οποίοι αποτελούν την «Σύμπραξη Τουρισμού για τη Θεσσαλία». 

Το σικ κοινό που συγκεντρώνει, οι πρωτοκλασάτες παραλίες και η πλούσια ιστορία προσελκύουν τον επισκέπτη στην πανέμορφη Σκιάθο με την πλούσια βλάστηση. Από τα δέντρα της μέχρι τα ροκ μπαρ και τα εστιατόρια, η Σκιάθος προσκαλεί τον επισκέπτη να αποτέλεσει μέρος του διακριτού vibe της.

Στο Σκόπελο, love is in the air ενώ στην Αλόννησο, τα δελφίνια συνοδεύουν τον ταξιδιώτη με το πλοίο που φτάνει στο λιμάνι, ενώ οι φώκιες κολυμπούν ελεύθερα στο Θαλάσσιο Πάρκο.

(Διαβάστε ακόμα: Σχέδιο μάρκετινγκ για τον τουρισμό της Θεσσαλίας)

διαβάστε ακόμα

Αλλάζουν τα πάντα στην παραλιακή Βάρκιζας - Σουνίου | 10 + 1 κυκλικοί κόμβοι και ποδηλατόδρομος
Ζάκυνθος: Ανοιχτά μέχρι τη 1 τα μεσάνυχτα τα καταστήματα κατά τη θερινή σεζόν
Ποδηλατικός Αγώνας ΔΕΗ International Tour of Hellas
Ταξίδι εξοικείωσης στην Καλαμάτα για Βρετανούς πράκτορες της ΑΒΤΑ ενόψει του συνεδρίου της στο Costa Navarino
Πράσινο φως στην πρόταση της ΤΕΜΕΣ για ίδρυση Διεθνούς Σχολής Τουρισμού και Γαστρονομίας στην Καλαμάτα
Δύο Ελληνικές παραλίες στις 50 καλύτερες στον κόσμο για το 2024 – 7 κορυφαίες στην Ευρώπη
Η τηλεργασία «απειλεί» καντίνες και κυλικεία
Σε ψηφιακή αποτύπωση το «Πολιτιστικό Καλεντάρι Πιερίας»
BTW | Επιπτώσεις στη γερμανική οικονομία από την αύξηση του αεροπορικού φόρου
Ponant: Κρουαζιέρες στα Ελληνικά νησιά με αναχώρηση από Αθήνα