Πάσχα στη Σύρο

09-03-17 | ΣΕΤΕ

Εδώ και αιώνες δυο διαφορετικοί θρησκευτικοί κόσμοι συμβιώνουν αρμονικά στην καρδιά του Αιγαίου, στη Σύρο. Με αριστοκρατική καταγωγή και φινέτσα, το γοητευτικό νησί των Κυκλάδων παραδίδει κάθε χρόνο τα "κλειδιά" του αρχοντικού της στην μεγαλύτερη γιορτή της Χριστιανοσύνης, το Πάσχα, και "φιλοξενεί" τον κοινό εορτασμό του από Ορθόδοξους και Καθολικούς πιστούς. Η Σύρος, αποτελώντας μια από τις λίγες γωνιές αρμονικής θρησκευτικής συνύπαρξης του πλανήτη, στέλνει μήνυμα ομοψυχίας και ενότητας σε όλο τον κόσμο και μας προσκαλεί σε μια εμπειρία μοναδική και ασυναγώνιστη.

Η μυσταγωγική διάθεση του νησιού αυτών των ημερών αποτυπώνεται στα 2:30 λεπτά της ταινίας της Σύρου και μας μυεί στον δικό της ιδιαίτερο κόσμο. Κατανυκτική ατμόσφαιρα που "ντύνεται" με τη μυρωδιά των θυμιαμάτων και των αρωμάτων της φύσης. "Θλιμμένα" χρώματα που έρχονται σε γλυκιά αντίθεση με τα φωτεινά φρεσκοασβεστωμένα σοκάκια της Ερμούπολης. Θεϊκές ψαλμωδίες που εμπλουτίζονται από τους ήχους της θάλασσας. Γαλήνη και ταπεινότητα που συγκλονίζουν την ηρεμία του νησιού. Εντυπωσιακοί επιτάφιοι που οδηγούν τους ανθρώπους στο σημείο εκείνο που όλοι μαζί γίνονται ένα. Φωτισμένα αρχοντικά, φαντασμαγορικά πυροτεχνήματα, ευλαβικοί ύμνοι και καθηλωτική φύση χαρίζουν σε κατοίκους και επισκέπτες μια πραγματική ανάταση ψυχής.

Με βασικό όχημα την ταινία, η Marketing Greece έχει σχεδιάσει μια πολυεπίπεδη ψηφιακή καμπάνια προβολής η οποία έχει ήδη ξεκινήσει και θα έχει διάρκεια έξι (6) εβδομάδων. Η ολοκληρωμένη ψηφιακή καμπάνια περιλαμβάνει στοχευμένες ενέργειες με ψηφιακά αφιερώματα στο Discovergreece.com, σχεδιασμό και υλοποίηση Pick & Win διαγωνισμού, social media campaign και στοχευμένο digital advertising plan, με στόχο την προώθηση των ξεχωριστών εμπειριών που μπορεί να προσφέρει η Σύρος στο ταξιδιωτικό κοινό.   

Η δράση προβολής της Σύρου υλοποιείται από τη Marketing Greece στο πλαίσιο συνεργασίας του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, με στόχο την προώθηση και αποτελεσματική προβολή των προορισμών της Περιφέρειας.

διαβάστε ακόμα

ΕΟΤ: Προβολή της Ελλάδας στη Μεγάλη Βρετανία για τουρισμό περιπέτειας
Γερμανικός τουρισμός: +63% οι δαπάνες για διακοπές το καλοκαίρι του 2024 – Τρίτη επιλογή η Ελλάδα
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνουν οι προγραμματισμένες αεροπορικές θέσεις για τη σεζόν - η εικόνα ανά αγορά και αεροδρόμιο
Ισπανικός τουρισμός | Νέο ρεκόρ αναμένεται το 2024
Προβολή της Ρόδου στην Ολλανδική και Βελγική αγορά
Χαλκιδική: Fam trip 20 τουριστικών πρακτόρων από 12 χώρες
Νέες Σ.Σ.Ε. στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις των Χανίων
Indie Playground Festival vol.2 | 1 & 2 Ιουνίου | Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου
Προβολή της Ελλάδας στη Στοκχόλμη ως ιδανικός προορισμός για συνταξιούχους
Η συμβολή του ΞΕΕ στην τουριστική ανάδειξη του Έβρου