Οι ξενοδόχοι του Ηρακλείου επιμορφώνονται για τα ψηφιακά εργαλεία στον τουρισμό

28-11-19 | ΠΟΞ

Mε μεγάλη επιτυχία και συμμετοχή που ξεπέρασε τα 250 άτομα ολοκληρώθηκε το εκπαιδευτικό σεμινάριο που διοργάνωσε η Ένωση Ξενοδοχείων Ηρακλείου σε συνεργασία με την πρωτοβουλία  “GrowGreek Tourism Online” της Google στο ξενοδοχείο Candia Maris Resort.

Ακολουθώντας την επιτυχημένη «Ημερίδα Ύπνου» που διοργάνωσε με τη MediaStrom μόλις τον περασμένο μήνα, η Ένωση στο σημερινό σεμινάριο είχε στόχο την ενημέρωση των ξενοδόχων και των επαγγελματιών του τουρισμού στα Ψηφιακά Εργαλεία. Σε μια εποχή που η ανάπτυξη του internet άλλαξε δραστικά τον τρόπο που οι επιχειρήσεις και οι καταναλωτές αλληλεπιδρούν, που οι ταξιδιώτες αναζητούν και κλείνουν τις διακοπές τους online η ανάγκη για καλύτερη διαδικτυακή παρουσία δεν είναι πολυτέλεια αλλά ανάγκη. Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες έμαθαν όλες τις νέες τάσεις, πώς να δομήσουν την εταιρική τους ταυτότητα καθώς και συμβουλές για να αυξήσουν την προβολή τους με στόχο την αύξηση των απευθείας πωλήσεων.

Πριν την έναρξη του σεμιναρίου ο Πρόεδρος της Ένωσης, κ. Νίκος Χαλκιαδάκης παρουσίασε το έργο του νέου Διοικητικού Συμβουλίου κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου της θητείας του τονίζοντας ότι είναι μόνο η αρχή μιας νέας εποχής. Μια νέα εποχή ανασυγκρότησης, δημιουργίας και εξέλιξης με νέες δράσεις, νέες πρωτοβουλίες και νέες συνεργασίες, διατηρώντας φυσικά το στόχο της Ένωσης που δεν είναι άλλος από τη διαφύλαξη και προαγωγή των κοινών οικονομικών, κοινωνικών και επαγγελματικών συμφερόντων των μελών της. Με αυτές τις αρχές ως πυξίδα ανακοίνωσε τη νέα πολιτική συνδρομής των μελών.  Η νέα συνδρομή ορίζεται στο συμβολικό ποσό του ενός ευρώ ανά δωμάτιο.

Ταυτόχρονα υπεγράφη και μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ της Ένωσης Ξενοδοχείων Ηρακλείου και του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου, για τη δημιουργία Παρατηρητηρίου Τουρισμού καθώς πλέον οι στείρες αναφορές σε αφίξεις είναι ξεπερασμένες και παραπλανητικές.  Ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου, καθ. Νικόλαος Κατσαράκης παρουσίασε το έργο του πανεπιστημίου τονίζοντας χαρακτηριστικά  ότι το συγκεκριμένο τμήμα εκτός από πολυπληθές είναι σύγχρονο και φιλοδοξεί να καλύψει τις ανάγκες της Κρητικής ξενοδοχίας. 

Μετά την υπογραφή του μνημονίου ο Γενικός Γραμματέας της Ένωσης, κ Αλέξανδρος Αγγελόπουλος παρουσίασε το νέο λογότυπο και τη νέα φιλοσοφία που θα χαρακτηρίζει την επικοινωνία και τις δράσεις της. Το νέο λογότυπο δίνει ξεκάθαρη έμφαση στον ίδιο τον τόπο, το Ηράκλειο. Μήνυμα σαφές, δυνατό και μοναδικό. Σηματοδοτώντας  έτσι  τη μετάβαση της Ένωσης Ξενοδοχείων Ηρακλείου σε μια νέα εποχή στην οποία υπερνικά τα εμπόδια, θέτει υψηλούς στόχους και γράφει τη δική της ιστορία συνεχίζοντας μια άλλη «Κρητική Αναγέννηση» μέσω της φιλοσοφίας της «η ισχύς εν τη ενώσει».

διαβάστε ακόμα

Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων
Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων