Πρώτη επιλογή των Σέρβων τουριστών παραμένει η Χαλκιδική

25-02-15 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Στην 37η Διεθνή Τουριστική Έκθεση ITTFA του Βελιγραδίου που πραγματοποιήθηκε από τις 19 έως τις 22 Φεβρουαρίου 2015, συμμετείχε ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής με δικό της αυτόνομο περίπτερο 65τμ. Τον Οργανισμό εκπροσώπησαν ο Πρόεδρος κ. Γρηγόρης Τάσιος, ο Γραμματέας κ. Δημήτριος Χαδαλής, η Υπεύθυνη Marketing του Οργανισμού, κ Τάνια Ακριτίδου καθώς και πολλοί επιχειρηματίες του νομού.

Για μία ακόμη χρονιά, η Χαλκιδική παραμένει πρώτη στις προτιμήσεις των Σέρβων τουριστών σε σχέση με την Ελλάδα, γεγονός που επιβεβαιώνετε από τη μεγάλη προσέλευση σέρβικων τουριστικών γραφείων που ασχολούνται αποκλειστικά με ελληνικούς προορισμούς. Οι Σέρβοι γνωρίζουν πολύ καλά τον προορισμό Χαλκιδική και αυτό αποδεικνύεται από την επανειλημμένη επισκεψιμότητα των τελευταίων χρόνων.

Ανάρπαστο έγινε όλο το προωθητικό υλικό των φορέων της Χαλκιδικής και του Τουριστικού Οργανισμού. Αξίζει να σημειωθεί η παρουσία πολλών τουριστικών γραφείων συνδρομητικών  μελών του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής (FILOS Holidays & Travel, BROS Travel, MELITOURS) τα οποία έχουν βοηθήσει τα μέγιστα στην καθιέρωση της Χαλκιδικής ως πρώτη επιλογή του Σέρβου τουρίστα.

Η Σερβία αποτελεί μια σημαντική πηγή για την ελληνική τουριστική αγορά και σύμφωνα με την Ελληνική Στατιστική Αρχή υπήρξε μια αύξηση 28% σε σχέση με τον αριθμό των αφίξεων οδικώς ή αεροπορικώς (από 745.470 το 2013 με 955.530 το 2014). Τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι οι πιο δημοφιλείς προορισμοί για τους επισκέπτες από τη Σερβία είναι η Βόρεια Ελλάδα και ειδικότερα η Χαλκιδική και τα νησιά του Ιονίου.

Το περίπτερο του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής επισκέφτηκαν η Διευθύντρια του γραφείου ΕΟΤ στο Βελιγράδι κα Λαζαρίδου και ο Εμπορικός Ακόλουθος της Πρεσβείας μας στη Σερβία κ. Χατζηπέτρου καθώς και πολλοί τοπικοί πράκτορες.  

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης και συγκεκριμένα το Σάββατο 21 Φεβρουαρίου, ο Δήμαρχος Αριστοτέλη, κ. Ιωάννης Μίχος έκανε μία παρουσίαση του Δήμου σε σέρβους τουριστικούς πράκτορες και δημοσιογράφους, όπου μέσα από ένα πλούσιο φωτογραφικό υλικό ανέδειξε την παράδοση και την ιστορία του Δήμου, προβάλλοντας την ως πύλη του Αγ. Όρους, κιβωτό της Ορθοδοξίας και γενέτειρα του μεγάλου φιλοσόφου Αριστοτέλη.

 

διαβάστε ακόμα

Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων
Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων