Συναντήσεις με εκπροσώπους 30 τουρ οπερέιτορ και ταξιδιωτικών πρακτόρων από την Ευρώπη, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Αυστραλία, ΗΠΑ και την Κορέα είχαν οι συνεργάτες του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής Σοφία Μπουρνατζή και Γιώργος Μπρουντζάς κατά τη διάρκεια της έκθεσης Greek Tourism Expo, που πραγματοποιήθηκε το σαββατοκύριακο στην Αθήνα.
Στις συναντήσεις διαπιστώθηκε ότι η Χαλκιδική είναι πλέον γνωστός προορισμός σε όλη την Ευρώπη και ότι μπαίνει σε καταλόγους τουρ οπερέιτορ με ταχύτατους ρυθμούς.
Οι Τούρκοι τουρ οπερέιτορ ανέφεραν ότι η Χαλκιδική είναι η τελευταία μόδα στη χώρα τους και ότι η Χαλκιδική προωθείται από ηθοποιούς, τραγουδιστές, δημοσιογράφους και bloggers ως οι «Μαλδίβες» της Ελλάδας.
Η άποψη των Ιταλών τουρ οπερέιτορ είναι ότι το ενδιαφέρον για τη Χαλκιδική θα αυξηθεί, δεδομένης της διπλής δυνατότητας πρόσβασης, αεροπορικώς από το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ και οδικώς μέσω της Εγνατίας Οδού.
Για τους Ολλανδούς, η Χαλκιδική ήταν η μεγάλη έκπληξη του 2014 και συμφώνησαν ότι η προβολή της στον Ολλανδικό τύπο ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένη. Οι απευθείας πτήσεις της Transavia προς το αεροδρόμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ενθαρρύνουν και τους Special Interest Tour Operators να σχεδιάσουν εκδρομές για γκρουπς.
Οι τουρ οπερέιτορ της Αμερικής, της Αυστραλίας, της Κορέας και των Η.Α.Ε. δεν έχουν μέχρι στιγμής στο πρόγραμμά τους την Ελλάδα και εξετάζουν ένα κοινό πακέτο Αθήνα – Βόρεια Ελλάδα κατά το πρότυπο Αθήνα – νησιά, του οποίου η Χαλκιδική θα αποτελέσει τμήμα όχι μόνο ως θαλάσσιος προορισμός αλλά και λόγω του Αγίου Όρους.
Με την έκθεση της Αθήνας και την έκθεση Izmir Travel Fair που πραγματοποιήθηκε ταυτόχρονα στην Τουρκία, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής κλείνει το πρόγραμμα δράσεων προώθησης του προορισμού για το 2014, έχοντας εκπληρώσει τους στόχους που έθεσε στην αρχή της χρονιάς:
- Αναγνωρισιμότητα του προορισμού Χαλκιδική από τις παραδοσιακές αγορές
- Διεύρυνση των εθνικοτήτων
- Διασπορά εθνικοτήτων σε καταλύματα όλων των κατηγοριών