Στα προγράμματα των μεγάλων βρετανών t.o's η Χαλκιδική το 2015

12-11-14 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής έκανε αισθητή την παρουσία του προορισμού στην έκθεση WTM του Λονδίνου μέρες πριν από την έναρξη της έκθεσης, σε μια ειδική εκδήλωση που διοργάνωσε για τους πελάτες και τους συνεργάτες του ο Τουριστικός Οργανισμός SUNVIL. Στον εκλεπτυσμένο χώρο της Λέσχης του Δικηγορικού Συλλόγου Λονδίνου (Law Society), η Χαλκιδική παρουσιάστηκε δύο φορές ως προορισμός ιδιαίτερου ενδιαφέροντος.

Η πρωτοτυπία της παρουσίασης οφείλεται κατά ένα μεγάλο ποσοστό στο ότι για πρώτη φορά ένας μεγάλος τουρ οπερέιτορ ξεκινάει το πρόγραμμά του στον προορισμό με ναυαρχίδα τη μικρότερη γεωγραφικά περιοχή που στην περίπτωση της Χαλκιδικής είναι το νησάκι της Αμμουλιανής. Το SUNVIL προωθεί  μικρά, αυθεντικά καταλύματα στην Ελλάδα και την Κύπρο και για το 2015 οργανώνει πρόγραμμα σε 15 μονάδες της Χαλκιδικής.

Ο πρόεδρος του SUNVIL, ο οποίος είναι και Πρόεδρος της ABTA (Association of British Travel Agents) επισκέφθηκε το stand του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής και συνομίλησε με τον Πρόεδρο του Τουριστικού Οργανισμού κο Γρηγόρη Τάσιο και τον Αντιπεριφερειάρχη Χαλκιδικής και Θεματικό Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας κο Ιωάννη Γιώργο σχετικά με την προώθηση του προορισμού στην αγορά της Αγγλίας. Ανέφερε χαρακτηριστικά, ότι υπάρχει μεγάλο ρεύμα επιστροφής των τουρ οπερέιτορ και των τουριστικών πρακτόρων σε ελληνικούς προορισμούς αλλά και ότι η Χαλκιδική μπορεί να αποτελέσει έναν από τους βασικούς πόλους έλξης των Βρετανών κυρίως στη χαμηλή και τη μέση περίοδο.

Η έκθεση ήταν φόντο δεκάδων συναντήσεων με τουριστικούς πράκτορες αλλά και δημοσιογράφους. Πολλοί από αυτούς επισκέφθηκαν ήδη την περιοχή με κάποιο από τα FAM TRIPS που διοργανώθηκαν ενώ όσοι δεν ήρθαν, δήλωσαν συμμετοχή για το 2015. Η Χαλκιδική κτίζοντας σταδιακά ένα δίκτυο με κανάλια διανομής του τουριστικού προϊόντος, σταθεροποιεί την παρουσία της στην αγορά της Αγγλίας.  

Το 2015, με παρουσία στις μπροσούρες των 4 μεγαλύτερων τουρ οπερέιτορ που δουλεύουν την Ελλάδα (OLYMPIC, SUNVIL, CYPLON, TUI) και δεκάδων online γραφείων, η Χαλκιδική αυξάνει σταδιακά τις σελίδες στις οποίες εμφανίζεται.

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι