Προώθηση της Αθήνας ως τουριστικού προορισμού στην αγορά της Ιταλίας

01-03-24 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Η Υπηρεσία ΕΟΤ Εξωτερικού Ιταλίας διοργανώνει ταξίδι εξοικείωσης στην Αθήνα κατά το χρονικό διάστημα από 8 έως 10 Μαρτίου, με τη συμμετοχή 9 τουριστικών πρακτόρων.

Το εν λόγω ταξίδι θα γίνει σε συνεργασία με την αεροπορική εταιρεία Aegean Airlines και τη διαδικτυακή ταξιδιωτική πλατφόρμα Easy Market. H Easy Market ιδρύθηκε το 1999 ως η πρώτη διαδικτυακή πλατφόρμα για ταξιδιωτικά πακέτα στην Ιταλία και σήμερα είναι ο πλέον σημαντικός online travel agent (OTA).

Η εταιρεία κυριαρχεί στον τομέα των κρατήσεων μέσω της Β2Β πλατφόρμας Revolution.travel (www.revolution.travel), όπου είναι εγγεγραμμένοι 6.000 ταξιδιωτικοί πράκτορες, 8.500 επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου, συνδρομητές στο newsletter τους και 10.000 ακόλουθοι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και της B2C πλατφόρμας lol.travel, με 500.000 unique visitors/ μήνα και 300.000 συνδρομητές στο newsletter τους. Σκοπός του ταξιδιού είναι η προώθηση της Αθήνας ως τουριστικού προορισμού στην αγορά της Ιταλίας.

διαβάστε ακόμα

Δημοπρασία πολυτελών ακινήτων από τον Οίκο Sotheby’s στο Λονδίνο - Μετέχει και βίλα στη Μύκονο
Kατεδάφιση αυθαιρέτου σε παραλία του Λαγονησίου - Αλλαγή χρήσης από ξενοδοχείο σε μονάδα ηλικιωμένων
Υπουργείο Τουρισμού | Συνεργασία με την easyjet - 2,4 εκατ. επιβάτες στην Ελλάδα το 2024
Δόμνα Μιχαηλίδου: «Πυξίδα, για το ναυτικό επάγγελμα, ο μαθητικός διαγωνισμός ζωγραφικής του ΝΑΤ»
EE: Ανάπτυξη 2,2% στην Ελλάδα, «αγκάθι» ο πληθωρισμός
Τροποποιείται το πρόγραμμα «Βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης των επιχειρήσεων του τριτογενούς τομέα»
ΞΕΕ/ 5o Idea Platform: 14 ομάδες ολοκλήρωσαν τον Νεανικό Διαγωνισμό Καινοτομίας
Allianz: H Αθήνα στους 10 κορυφαίους προορισμούς των Αμερικανών στην Ευρώπη το καλοκαίρι του 2024
FedHATTA & ΗΑΤΤΑ διεκδικούν μεγαλύτερο μερίδιο τουριστών από την Κινεζική αγορά για την Ελλάδα
Τουρισμός: Μεγάλη στροφή στα Ευρωπαϊκά ταξίδια εκτός υψηλής σεζόν – Επηρεάζεται και η Ελλάδα