Workshop για τη διαμόρφωση θεματικών εμπειριών στη Σύρο

26-02-24 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Την Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου της Σύρου, συνάντηση εργασίας για τη διαμόρφωση θεματικών εμπειριών στην Σύρο, στο πλαίσιο υλοποίησης της δράσης “Σχεδιασμός Πακέτων Θεματικών Εμπειριών με Διαδρομές, Περιηγήσεις και Δραστηριότητες” από την εταιρεία TOPOSOPHY και τον Δήμο Σύρου - Ερμούπολης. 

Οι εκπρόσωποι των οργανωμένων φορέων του νησιού και των τουριστικών επιχειρήσεων που συμμετείχαν στην εκδήλωση, ενημερώθηκαν αρχικά για τις πρόσφατες επιδόσεις του προορισμού, τις τάσεις που επηρεάζουν την τοποθέτηση της Σύρου στην αγορά των θεματικών εμπειριών και για αντίστοιχα ενδεδειγμένες πρακτικές από εγχώριους και διεθνείς προορισμούς.

Στη συνέχεια, η ομάδα ερευνητών της TOPOSOPHY παρουσίασε μια σειρά από στόχους που είναι σε θέση να ενισχύσουν την ανταγωνιστική θέση της Σύρου σε βάθος χρόνου και αποτυπώθηκαν οι διασυνδέσεις με το Στρατηγικό Σχέδιο Διαχείρισης και Προώθησης του Προορισμού, που υλοποίησε η TOPOSOPHY.

Κεντρικό σημείο της εκδήλωσης ήταν η παρουσίαση προτάσεων για 5 πακέτα θεματικών εμπειριών τα οποία συνδυάζουν στοιχεία από την υφιστάμενη προσφορά δραστηριοτήτων και περιηγήσεων. Τα πακέτα θα διατεθούν προς αξιοποίηση τόσο για την απευθείας προβολή του προορισμού σε δυνητικούς επισκέπτες και εξειδικευμένα κοινά ενδιαφέροντος μέσω των online καναλιών του προορισμού και προωθητικών ενεργειών, όσο και για την ενίσχυση των ενεργειών προώθησης του προορισμού στην ταξιδιωτική αγορά (μέσω της συμμετοχής σε εξειδικευμένες και θεματικές εκθέσεις τουρισμού και της διενέργειας ταξιδιών εξοικείωσης (Fam & Press Trips).  

H συνάντηση εργασίας ολοκληρώθηκε με μια διαδικασία συζητήσεων σε ομάδες, η οποία συνέβαλε στην ανάπτυξη ιδεών για τη διαμόρφωση νέων θεματικών εμπειριών στην Σύρο. 

διαβάστε ακόμα

Αναβλήθηκε λόγω καιρικών συνθηκών η επίσκεψη Κεφαλογιάννη στην Κεφαλονιά
ΕΟΤ και SKY express: Συνεργασία για την τουριστική προβολή της Ελλάδας στις ευρωπαϊκές αγορές
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στην έκθεση Arabian Travel Market
Στρατηγική συνεργασία Ομίλου Sani/Ikos με το Πανεπιστήμιο Cornell
Τουρισμός: Η Ελλάδα τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός διακοπών για τους Ευρωπαίους το καλοκαίρι του 2024
Γερμανικά ταξιδιωτικά γραφεία: Αύξηση 4,5% στις πωλήσεις τον Απρίλιο
Διεθνής Ημέρα Μουσείων 2024 | ΟΙ δράσεις στο Μουσείο Ακρόπολης το Σαββατοκύριακο
Όμιλος Μήτση | Νέος προορισμός η Κέρκυρα, με την αγορά του Messonghi Beach Hotel και τη διαχείριση του Belvedere Hotel
Υπερ-τουρισμός | Sebastian Ebel: Η TUI παίρνει "πολύ, πολύ σοβαρά" τις διαδηλώσεις, αλλά δεν τις βλέπει ως απειλή
TUI Fly | Ένα αεροπλάνο πρεσβευτής της ιστορίας των 50 χρόνων της