Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας: Δράσεις προώθησης της κρουαζιέρας

01-06-22 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στο πλαίσιο αναμόρφωσης του προγράμματος τουριστικής προβολής για το 2022, ενέταξε δράσεις για την εφαρμογή υποστηρικτικών προγραμμάτων marketing και προώθησης του τουριστικού προορισμού της Κεντρικής Μακεδονίας και του λιμένος της Θεσσαλονίκης στους ομίλους εταιρειών κρουαζιέρας.

Το αντικείμενο της δράσης αφορά στην έρευνα για την ανάδειξη και την προβολή της Θεσσαλονίκης και κατ’ επέκταση όλης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ως προορισμό κρουαζιέρας. Επιπλέον στόχος είναι η ανάλυση, και η διερεύνηση της πρόθεσης των ναυτιλιακών εταιρειών κρουαζιέρας σχετικά με την διατήρηση την επέκταση, των δρομολογίων τους αλλά και τις ενέργειες προώθησης του προορισμού μας στα προγράμματά τους. H υποστήριξη σε ενέργειες ηλεκτρονικού marketing είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη στρατηγική των εταιρειών κρουαζιέρας.

Η στρατηγική marketing που θα επιλεγεί, μπορεί να περιλαμβάνει προβολή δρομολογίων, διαδικτυακό marketing μέσα από τα δίκτυα των εταιρειών κρουαζιέρας (νέα γραμμή, συνδυασμός προορισμού - κόστος ναύλου) κλπ. Στόχος η μεγιστοποίηση της αναγνωρισιμότητας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ως τουριστικού προορισμού κρουαζιέρας μέσω της προώθησής του, με direct marketing και προβολή σε social media σε συνεργασία με τις εταιρείες κρουαζιέρας. Το εκτιμώμενο κόστος  της δράσης ανέρχεται σε 50.000 ευρώ. 

 

διαβάστε ακόμα

Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων
Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων