Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας παρουσιάζει της νέα της τουριστική ταυτότητα

06-11-21 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Με την παρουσίαση της νέας τουριστικής ταυτότητας ξεκινούν οι στοχευμένες ενέργειες προβολής του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας  στην Ελλάδα και το εξωτερικό 

Με την ευκαιρία της επανεκκίνησης του τουρισμού σε παγκόσμιο επίπεδο από το φετινό καλοκαίρι, αλλά και των αισιόδοξων μηνυμάτων από την επισκεψιμότητα και την αύξηση της δυναμικής της Κεντρικής Μακεδονίας στη διεθνή τουριστική αγορά, η Περιφέρεια επανασυστήνεται στις τουριστικές αγορές ως ένας ασφαλής προορισμός, που μπορεί να προσφέρει μοναδικές και αυθεντικές εμπειρίες στον επισκέπτη, ανταποκρινόμενη έτσι στην ανάγκη αναζήτησης νέων προορισμών που δημιούργησε η τρέχουσα συγκυρία.

Η σειρά των στοχευμένων εκδηλώσεων του τουριστικού προορισμού ξεκινά με θεματική ημερίδα που θα φιλοξενηθεί στο πλαίσιο της τουριστικής έκθεσης Philoxenia στη Θεσσαλονίκη, το Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2021, όπου σε συνεργασία με τον ΕΟΤ και τον ΕΚΟΜΕ θα παρουσιαστούν οι δράσεις του νεοσύστατου film-office της Περιφέρειας.

Οι στοχευμένες ενέργειες στην Ελλάδα θα συνεχιστούν με τη διοργάνωση ημερίδας στην Αθήνα, την Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2021, όπου θα γίνει παρουσίαση του τουριστικού προορισμού της Κεντρικής Μακεδονίας σε επιλεγμένους τουριστικούς πράκτορες και δημοσιογράφους.

Στη συνέχεια, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας προβάλλει τον προορισμό της στο εξωτερικό και συγκεκριμένα στην Κοπεγχάγη την Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου, ενώ οι δράσεις προβολής για το τρέχον έτος θα ολοκληρωθούν στη Μαδρίτη την Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου με την διοργάνωση στοχευμένων Β2Β με επαγγελματίες του τουρισμού της συγκεκριμένης αγοράς. 

Η ατζέντα των εκδηλώσεων φιλοδοξεί να επανασυστήσει την Κεντρική Μακεδονία ως τουριστικό προορισμό στους επισκέπτες της. Η παρουσίαση των ιδιαίτερων θεματικών  τουριστικών προϊόντων για κάθε μια από τις 7 Περιφερειακές Ενότητες είναι το μεγάλο στοίχημα της δράσης, και εντάσσεται στην προσπάθεια της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας να στηρίξει ομάδες επαγγελματιών σύμφωνα με τη  στρατηγική της για τουρισμό 365 μέρες το χρόνο στην Κεντρική Μακεδονία. 

Ιδιαίτερη μνεία θα γίνει στο θεματικό τουριστικό προϊόν της γαστρονομίας, με αναφορές στις γεύσεις και την φιλοσοφία της μακεδονικής κουζίνας και στον οινοτουρισμό της περιοχής. Η παρουσίαση του πολιτιστικού αποθεμάτος της Κεντρικής Μακεδονίας δεν θα μπορούσε να εξαιρεθεί, ενώ η παρουσίαση των επιλογών για εναλλακτικό τουρισμό στην περιοχή είναι πάντα επίκαιρη και αναγκαία.  

Στην επιτυχία του σκοπού, θα συμβάλλουν και οι ομιλητές των ημερίδων που θα συνοδεύουν την ελληνική αποστολή. Το κοινό στο οποίο θα απευθύνονται είναι εκπρόσωποι τοπικών τουριστικών γραφείων, τουριστικών ΜΜΕ, δημοσιογράφοι, και γενικώς εμπλεκόμενοι με τον τουρισμό. Με το πέρας έκαστης εκδήλωσης, θα ακολουθεί συνέντευξη τύπου και δράσεις δικτύωσης.  

διαβάστε ακόμα

Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»