Προβολή της Θεσσαλονίκης στο Ολλανδικό κοινό

07-10-21 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με το γραφείο ΕΟΤ Κάτω Χωρών φιλοξένησε τον Ολλανδό ταξιδιωτικό blogger Kamiel Deinum στο πλαίσιο της καμπάνιας του ilovegriekenland “100bloggers & 100 εμπειρίες”.

Πρόκειται για μεγάλη καμπάνια 100 και πλέον διάσημων ταξιδιωτικών bloggers που επισκέπτονται ελληνικούς προορισμούς με στόχο να τους προβάλλουν και να προσελκύσουν το τουριστικό ενδιαφέρον του Ολλανδικού κοινού.

Ο δημοφιλής Kamiel Deinum φιλοξενήθηκε στο ASTORIA Hotel Thessaloniki, περιηγήθηκε στα αξιοθέατά της Θεσσαλονίκης, είχε την δυνατότητα να γευτεί την μοναδική κουζίνα της αλλά και να εξερευνήσει την πόλη σε δυο τροχούς.

Ο Ολλανδός blogger εκτός από την συμμετοχή του στην καμπάνια ilovegriekenland και της αρθρογραφίας του στο δικό του ταξιδιωτικό blog www.kamieldeinum.nl με 12.000 ακολούθους, θα δημοσιεύσει στο περιοδικό Griekenland Magazine που κυκλοφορεί ηλεκτρονικά και έντυπα σε 15.000 αντίτυπα, 4 φορές τον χρόνο.

Η ταξιδιωτική εμπειρία που είχε από την φιλοξενία του στη Θεσσαλονίκη φόρτωσε στις αποσκευές του, τις καλύτερες εντυπώσεις!

διαβάστε ακόμα

Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο