Η νέα καμπάνια της Louis Vuitton προβάλλει τη Μήλο σε όλο τον κόσμο

20-09-21 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Σε πάνω από 45 εκατομμύρια ακολούθους, πέρα από τα εκατομμύρια των αναγνωστών των Μέσων Ενημέρωσης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, παρουσιάζεται η νέα καμπάνια της Louis Vuitton που επέλεξε τη Μήλο για τη φωτογράφισή της.
Μετά την Ισλανδία, η φωτογράφος Βιβιάν Σάσεν ταξίδεψε φέτος στην Ελλάδα για να αιχμαλωτίσει με τον φακό της «την συναισθηματική οδύσσεια ανάμεσα στα τοπία και τα σύνορα». Ο γαλλικός οίκος, όπως σημειώνει, ξεκίνησε ένα εσωτερικό ταξίδι με αφορμή τη νέα του καμπάνια. «Για τη Louis Vuitton, το ταξίδι είναι πέρα από την ανακάλυψη ενός φυσικού προορισμού, γεννά επίσης περιέργεια για τον κόσμο μέσα σε αυτόν», αναφέρει σε μία από τις αναρτήσεις του.

Με φόντο τα διαχρονικά τοπία της Μήλου, η νέα καμπάνια εκφράζει τη χαρά και την αισιοδοξία απαθανατίζοντας ντόπιους μαθητές. «Μια ωδή στο παιδί που κρύβουμε μέσα μας» αναφέρει χαρακτηριστικά ο διάσημος γαλλικός οίκος που μας καλεί να ανακαλύψουμε πέρα από τη νέα του καμπάνια και τις ομορφιές του κυκλαδίτικου νησιού.

διαβάστε ακόμα

«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ