Σε πάνω από 45 εκατομμύρια ακολούθους, πέρα από τα εκατομμύρια των αναγνωστών των Μέσων Ενημέρωσης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, παρουσιάζεται η νέα καμπάνια της Louis Vuitton που επέλεξε τη Μήλο για τη φωτογράφισή της.
Μετά την Ισλανδία, η φωτογράφος Βιβιάν Σάσεν ταξίδεψε φέτος στην Ελλάδα για να αιχμαλωτίσει με τον φακό της «την συναισθηματική οδύσσεια ανάμεσα στα τοπία και τα σύνορα». Ο γαλλικός οίκος, όπως σημειώνει, ξεκίνησε ένα εσωτερικό ταξίδι με αφορμή τη νέα του καμπάνια. «Για τη Louis Vuitton, το ταξίδι είναι πέρα από την ανακάλυψη ενός φυσικού προορισμού, γεννά επίσης περιέργεια για τον κόσμο μέσα σε αυτόν», αναφέρει σε μία από τις αναρτήσεις του.
Με φόντο τα διαχρονικά τοπία της Μήλου, η νέα καμπάνια εκφράζει τη χαρά και την αισιοδοξία απαθανατίζοντας ντόπιους μαθητές. «Μια ωδή στο παιδί που κρύβουμε μέσα μας» αναφέρει χαρακτηριστικά ο διάσημος γαλλικός οίκος που μας καλεί να ανακαλύψουμε πέρα από τη νέα του καμπάνια και τις ομορφιές του κυκλαδίτικου νησιού.