Προβολή της Θεσσαλονίκης στην Τrivago

26-07-21 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία μια ακόμη διαδικτυακή καμπάνια του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης στην περίφημη ταξιδιωτική πλατφόρμα Trivago που στόχο είχε την δυναμική προβολή της Θεσσαλονίκης στο εξωτερικό.
Η καμπάνια που υλοποίησε ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης βασίστηκε σε μία συγκροτημένη στρατηγική επιλογής χωρών και περιόδου προβολής.
Το χρονικό διάστημα από τον Απρίλιο μέχρι τον Ιούλιο ήταν το timing εκείνο στο οποίο όλοι οι υποψήφιοι ταξιδιώτες έψαχναν έναν οποιοδήποτε προορισμό για να ταξιδέψουν μετά την λήξη των lockdown.
Σε συνεργασία με τα στελέχη της trivago δημιουργήθηκε μία «δεξαμενή» σχετικών ή ανταγωνιστικών προορισμών με τη Θεσσαλονίκη. Όταν χρήστες από την Αυστρία, τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ιταλία, την Ελβετία και τη Μεγάλη Βρετανία αναζητούσαν πληροφορίες για τους προορισμούς αυτούς στην trivago, εμφανιζόταν στην οθόνη τους το διαφημιστικό υλικό της Θεσσαλονίκης.
O δείκτης Impressions έδειξε πως το προωθητικό εικαστικό της πόλης εμφανίστηκε στις οθόνες του κοινού της Trivago 1.059.000 φορές, ένα κοινό καθόλου τυχαίο και αρκετά πολύτιμο μιας που πρόκειται για ready-to-buy χρήστες.
Αξίζει να σημειωθεί πως η Trivago είναι η μεγαλύτερη metasearch μηχανή αναζήτησης που συγκρίνει τιμές καταλυμάτων και προσφορές που παρέχονται από πολλές διαφορετικές online ιστοσελίδες κρατήσεων. Συνεργάζεται με πολλές ιστοσελίδες κρατήσεων παγκοσμίως, με online ταξιδιωτικές εταιρείες καθώς και με αλυσίδες καταλυμάτων και ανεξάρτητα ξενοδοχεία. Συνολικά οι ιστοσελίδες της Trivago καλύπτουν περισσότερα από 2,5 εκατομμύρια ξενοδοχεία και άλλους τύπους καταλυμάτων σε περίπου 190 χώρες.

διαβάστε ακόμα

Κρήτη | Φιλοξενία τουριστικών πρακτόρων από τη Ν. Αφρική και πανεπιστημιακού/αρθρογράφου ΑμεΑ
Επικυρώθηκε ο πίνακας επιτυχόντων στο πρόγραμμα κατάρτισης στο επάγγελμα του ξεναγού στο Α.Π.Θ.
Booking.com | Όλες οι νέες τάσεις στα οικογενειακά ταξίδια το 2024: Α.Ι., νταντάδες στις διακοπές και οι νέοι jet setters
Τα 4 ξενοδοχειακά deals στο α΄ 4μηνο του 2024
ΣΥΡΙΖΑ | Κίνδυνος απώλειας γαλάζιων σημαιών από τις ελληνικές παραλίες
KAYAK: Το Ηράκλειο Κρήτης στους 10 πιο περιζήτητους προορισμούς των Γερμανών για το καλοκαίρι του 2024
Δεύτερο Elia Lesvos Confest "Ελαιόλαδο και Υγεία" - φιλοξενείται σε ελαιοτριβείο της οικογένειας Ελύτη
Transavia France: Νέα χειμερινή σύνδεση Τουλούζη – Ντουμπάι - Αθήνα
Βενετία | Το τέλος εισόδου απέφερε στο Δήμο έσοδα 7 μηνών μέσα σε 8 ημέρες!
Τζουμέρκα | Πώς ο «Μύλος Κλίφκης» θα μετατραπεί σε χώρο εστίασης, αναψυχής και εναλλακτικού τουρισμού