Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης δίνει ζωή στον Μύθο της Γοργόνας

28-05-21 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης παρουσιάζει την πρώτη παραγωγή των Μύθων της Θεσσαλονίκης.

Αφετηρία ο «Μύθος της Γοργόνας»

Η πολιτιστική κληρονομιά υλική και άυλη και ο σύγχρονος πολιτισμός αναγνωρίζονται ως κύρια στοιχεία ταυτότητας κάθε πόλης.

Ο πολιτισμός ως συγκριτικό πλεονέκτημα της Θεσσαλονίκης βρίσκεται στο επίκεντρο της στρατηγικής προβολής της πόλης.

Στο πλαίσιο του σχεδίου Μάρκετινγκ προορισμού, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης χρησιμοποιεί σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία για την προβολή του μυθικού πλούτου της πόλης θέλοντας να ισχυροποιήσει το πλεονέκτημα της αναγνωρισιμότητας, της ταύτισης και της ιστορικής συνέχειας.

Όπως χαρακτηριστικά επισημαίνει η Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης και Αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης «Δημιουργούμε μαγεία. Στόχος μας είναι να διεγείρουμε το συναίσθημα του τουριστικού κοινού που απευθυνόμαστε. Οι μύθοι μας είναι ο πλούτος μας».
 

διαβάστε ακόμα

Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»