Το This is Athens προβάλλει την Αθήνα στον Καναδά

08-02-21 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Μια νέα συνεργασία που στόχο έχει την τουριστική προβολή της Αθήνας στην καναδική αγορά, εγκαινιάζει το This is Athens, ο επίσημος ψηφιακός οδηγός της πόλης και βασικός πυλώνας της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ) με την καναδική εταιρεία Reach Global Marketing, που εξειδικεύεται στον τομέα του Τουρισμού και έχει σημαντική διεθνή εμπειρία στο μάρκετινγκ προορισμού. Μέσα από αυτή τη συνεργασία, στρατηγικός στόχος είναι το «άνοιγμα» στην καναδική αγορά για την προσέλκυση ακόμη περισσότερων επισκεπτών στην Αθήνα, όταν οι συνθήκες θα το επιτρέψουν.

Το αντικείμενο της συνεργασίας αφορά τη στοχευμένη προβολή της πόλης (online & offline) σε σημαντικά καναδικά Μέσα καθώς και τη συμμετοχή σε Media Events στον Καναδά. 

Αναλυτικά, η συνεργασία που συνάφθηκε, στα τέλη Ιανουαρίου, περιλαμβάνει: 

«Η ΕΑΤΑ, στο πλαίσιο του στρατηγικού της σχεδιασμού για την επανάκαμψη του Τουρισμού σε αυτή τη δύσκολη περίοδο, «χτίζει» πολύτιμες συνεργασίες που εγγυώνται την προσέλκυση νέων επισκεπτών από σημαντικές διεθνείς αγορές, όπως είναι ο Καναδάς. Μέσα από τη συνεργασία με τη Reach Global Marketing και την παρουσία της Αθήνας στα μεγάλα καναδικά Μέσα, φιλοδοξούμε να κάνουμε ένα μεγάλο «άνοιγμα» προς τη χώρα αυτή, επενδύοντας στην ενίσχυση του Τουρισμού και κατά συνέπεια στην τόνωση της οικονομίας της πόλης μας», τονίζει σε δήλωσή του ο Βαγγέλης Βλάχος, διευθύνων σύμβουλος της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ). 

Σημειώνεται ότι ο Καναδάς αποτελεί διαχρονικά μία σημαντική τουριστική αγορά για την ελληνική πρωτεύουσα. Βάσει των επίσημων στοιχείων του Διεθνούς Αεροδρομίου της Αθήνας (ΔΑΑ) την τελευταία πενταετία, στις αφίξεις από ξένες χώρες, ο Καναδάς κατατάσσεται από την 9η έως τη 14η θέση. Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, κάθε χρόνο -κατά μέσο όρο- περίπου 150.000 ταξιδιώτες φθάνουν στην Αθήνα από τη χώρα αυτή. 

Σχετικά με την Reach Global Marketing:

Πρόκειται για εταιρεία full service μάρκετινγκ, με έδρα τον Καναδά και με διεθνή εμπειρία στο marketing προορισμού, στην επικοινωνία, τις πωλήσεις, το event management και τα social & digital Media. Εξειδικεύεται, μεταξύ άλλων, στους τομείς του Τουρισμού, της φιλοξενίας, της εταιρικής και πολιτικής επικοινωνίας. Για περισσότερες πληροφορίες: http://reachglobal.ca./

διαβάστε ακόμα

Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων