Διαγωνισμός στα Κοινωνικά Δίκτυα για την προβολή της Ρόδου

29-09-20 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού 2020 και στο πλαίσιο της καμπάνιας προβολής του νησιού με τίτλο #WhatILoveAboutRhodes, που είναι ήδη ενεργή από τις 13 Αυγούστου, ο Δήμος Ρόδου διεξάγει διαγωνισμό στα μεγάλα κοινωνικά δίκτυα για τους παλαιούς και νέους επισκέπτες του νησιού, με θέμα την αγαπημένη τους φωτογραφία από τις διακοπές τους στη Ρόδο, η οποία θα συνοδεύεται από ένα σύντομο μήνυμα όπου θα αναφέρονται οι λόγοι που θα σύστηναν τη Ρόδο στους φίλους τους . 

Ως γνωστόν η πρωτότυπη καμπάνια προβολής της Ρόδου #WhatILoveAboutRhodes συνδυάζει «καμπάνια hashtag» (#hashtag campaign) στα κοινωνικά δίκτυα σε συνδυασμό με διαφημιστική προβολή (καμπάνιες PPV) των βίντεο και στοχεύει στο συναίσθημα του επισκέπτη. 

Όσον αφορά στο διαγωνισμό, η φωτογραφία με τα περισσότερα «Likes» θα κηρυχθεί νικήτρια και ο χρήστης που την ανέβασε θα κερδίσει ένα δωρεάν ταξίδι για τη Ρόδο. Να σημειωθεί ότι ο διαγωνισμός θα προωθηθεί μέσω διαφημίσεων στα κοινωνικά δίκτυα Facebook, Instagram & Youtube. 

Σκοπός της καμπάνιας αλλά και του συγκεκριμένου διαγωνισμού είναι ο εμπλουτισμός του περιεχομένου του τουριστικού προορισμού «Ρόδος» στα κοινωνικά δίκτυα και η οργανική του προβολή ώστε να αυξηθεί η απήχηση και η αλληλεπίδραση του στους  χρήστες του διαδικτύου. Εν κατακλείδι, να «κρατηθεί ψηλά» το ενδιαφέρον για τη Ρόδο, για όσους βρίσκονται στη φάση «αναζήτησης» και «ονειροπόλησης» για τις επόμενες διακοπές τους.

«Να προτρέψουμε τους ίδιους τους επισκέπτες να πουν τη δική τους ιστορία μέσα από τις φωτογραφίες τους στα κοινωνικά δίκτυα και έτσι να παρακινήσουν άλλους να επισκεφθούν το νησί», αναφέρει  ο αντιδήμαρχος Τουρισμού Κώστας Ταρασλιάς και υπογραμμίζει:  

«Την παραπάνω στρατηγική ενισχύει η επιτυχημένη -για τα δεδομένα- πορεία του προορισμού τη σεζόν του 2020, ειδικά σε επίπεδο κρουσμάτων αλλά και ανταπόκρισης των επιχειρήσεων του νησιού στην τήρηση των μέτρων που ήταν αναγκαία για την ασφάλεια όλων μας. Έχοντας λοιπόν δημιουργήσει με επιτυχία «αίσθημα ασφάλειας και εμπιστοσύνης» στους επισκέπτες μας, βαδίζουμε αισιόδοξα για την επόμενη τουριστική σεζόν.  Οι επικοινωνιακές ενέργειες της Ρόδου θα κλιμακωθούν σταδιακά όσο θα πλησιάζει η τουριστική σεζόν του έτους 2021». 

 

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι