Λουτράκι: Πρώτος στόχος οι τουρίστες από την Αθήνα

05-06-20 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Ο Τουριστικός Οργανισμός Λουτρακίου αυτό το καλοκαίρι στοχεύει στον εσωτερικό τουρισμό και συγκεκριμένα στην αγορά της Αθήνας των 5 εκ. κατοίκων. Με 5 κορυφαίους μουσικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς, σποτ, αναφορές και δωροθεσίες ο Δήμος Λουτρακίου, Περαχώρας, Αγίων Θεοδώρων θα παίξει δυνατά σε όλη την Αθήνα!  Το ραδιόφωνο ειδικά στην Αττική είναι από τα πλέον επιδραστικά μέσα με το 60% των κατοίκων της να ακούει ραδιόφωνο σε καθημερινή βάση. 

Οι καμπάνιες θα διεξαχθούν σειριακά με ημερομηνία εκκίνησης την Πέμπτη 04/06 και η πρώτη φάση θα ολοκληρωθεί τον Ιούλιο. Συμπληρωματικά στα ραδιοφωνικά σποτ, ο LTO θα συνεργαστεί με τους σταθμούς και για αναφορές σε εκπομπές υψηλής ακροαματικότητας με δωροθεσίες και διαγωνισμούς.

Το πρόγραμμα ραδιοφωνικής προβολής σε κορυφαίους σταθμούς του νομού Αττικής, υλοποιείται σε συνεργασία με τον Δήμο Λουτρακίου, Περαχώρας, Αγίων Θεοδώρων στο πλαίσιο του Προγράμματος Τουριστικής Προβολής & Ανάπτυξης 2020 που εισηγήθηκε η Δημοτική Επιτροπή Τουρισμού και ψήφισε κατά πλειοψηφία το Δημοτικό Συμβούλιο.

διαβάστε ακόμα

Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι
In –Edit, Φεστιβάλ Μουσικών Ταινιών στη Θεσσαλονίκη
Ανακαίνιση του κτηρίου της πρώην Φοιτητικής Εστίας του Παντείου - λειτούργησε αρχικά ως ξενοδοχείο
Αδελφοποίηση του δήμου Αίγινας με τον δήμο Tarpon Springs στη Φλόριντα
Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας