Δράσεις για την τουριστική προώθηση της Πρέβεζας

01-06-20 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

"Ανεβάζει στροφές" η Πρέβεζα στην προσπάθεια για την ανάδειξη των μοναδικών χαρακτηριστικών της περιοχής στην ελληνική και τη διεθνή ταξιδιωτική αγορά. Στο πλαίσιο αυτό πραγματοποιήθηκε τηλεδιάσκεψη για τον καθορισμό των επόμενων κινήσεων, μετά την επιλογή του ομίλου συμβούλων τουρισμού MTC GROUP που θα αναλάβει την καθοδήγηση του Δήμου και των επαγγελματιών, μετά το νέο τοπίο που έχει διαμορφωθεί από την πανδημία.

Συμμετείχαν ο Δήμαρχος κ. Νίκος Γεωργάκος, ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου κ. Αντώνης Μπέζας , ο Πρόεδρος της Επιτροπής Τουριστικής Προβολής και εντεταλμένος σύμβουλος τουρισμού  κ. Λεωνίδας Αργυρός  και από την πλευρά της εταιρίας συμβούλων ο Πρόεδρος  Νότης Μαρτάκης και το στέλεχος Γουλιέλμος Λύτρας που αντάλλαξαν απόψεις σχετικά με την υλοποίηση των δράσεων και οι οποίες θα τεθούν υπό την έγκριση των μελών της Τουριστικής Επιτροπής.

Σχετικά με τη νέα συνεργασία και τις προοπτικές του Δήμου στον τομέα του τουρισμού κ. Αργυρός δήλωσε: "Με την κάλυψη της καμπάνιας σε εθνικό και διεθνές επίπεδο με ίδια μέσα, ο Δήμος, έχοντας την ευθύνη και την αποστολή να παράσχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στον κλάδο του Τουρισμού, προχώρησε, ως όφειλε όπως κάθε τουριστικός Δήμος, στη σύναψη συνεργασίας με εξειδικευμένη εταιρία τουριστικού marketing. H εν λόγω επιλογή της MTC Group Consulting, της οποίας έχουν καρπωθεί τις υπηρεσίες οι γνωστότεροι τουριστικοί Δήμοι, Περιφέρειες και Οργανισμοί, μεταξύ των οποίων η Μύκονος, η Σαντορίνη, η Σύρος, η Αράχοβα, η Περιφέρεια Κρήτης , η Σκιάθος, η ΚΕΔΕ, το Υπουργείο Ανάπτυξης κ.α., με πολύχρονη εμπειρία και στη διαχείριση κρίσεων, έγινε κατόπιν πολύμηνων διαβουλεύσεων και εξαντλητικής έρευνας αγοράς ώστε να καταλήξουμε στον αναμφισβήτητα κορυφαίο του είδους με την καλύτερη σχέση value for Money".

Οι υπηρεσίες του νέου συμβούλου του Δήμου θα επικεντρωθούν, μεταξύ άλλων, στη διαχείριση της υπάρχουσας κρίσης στον Τουρισμό με εξειδίκευση στην αντιμετώπιση των επιπτώσεων στην περιοχή του Δήμου Πρέβεζας και στη συμβουλευτική υποστήριξη του Δήμου και των επαγγελματιών για δράσεις και πρωτοβουλίες που πρέπει να αναληφθούν ανάλογα με τα δεδομένα που διαμορφώνονται στην εσωτερική και τη διεθνή αγορά σε επίπεδο ταξιδιωτικής ασφάλειας και ενδεχόμενης ζήτησης.

Στο μεταξύ, μεγάλη δημοσιότητα έχει λάβει και στην ελληνική αγορά η προβολή της παραλίας Μονολίθι που έχει μήκος 23 χιλιομέτρων, ως της ασφαλέστερης της Ευρώπης σύμφωνα με το European Best Destinations. Αναλυτικά αφιερώματα έκαναν  για το θέμα οι τηλεοράσεις του STAR  και του ΣΚΑΙ ενώ πληθώρα ήταν και οι αναρτήσεις και τα δημοσιεύματα για τη συγκεκριμένη διάκριση.

διαβάστε ακόμα

Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων
Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων