Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Σκοπέλου

13-03-20 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής του ενέκρινε ο Δήμος Σκοπέλου.

Στόχος του νέου προγράμματος συνολικού προϋπολογισμού 160.968 ευρώ, είναι κυρίως η ανάδειξη των ειδικών μορφών τουρισμού και των διαχρονικών περιουσιακών στοιχείων που διαθέτει η Σκόπελος, όπως είναι για παράδειγμα  η σύνδεση με το μιούζικαλ και την ταινία Mamma Mia!, στοιχεία που θα συμβάλλουν στην αύξηση της μέσης παραμονής, των δαπανών, της επαναληψιμότητας αλλά και της επέκτασης της τουριστικής περιόδου.

Ειδικότερα, το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής, περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τη δημιουργία μοντέρνων εντύπων σε μεγάλες διαστάσεις, με πλούσιο φωτογραφικό υλικό και πολύγλωσσο κείμενο.

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι