Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης το 2020

25-02-20 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής της για το τρέχον έτος ενέκρινε η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης.

Ειδικότερα, το νέο πρόγραμμα συνολικού προϋπολογισμού 1.845.231,20 ευρώ, περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τις εξής δράσεις:

-Επαγγελματική φωτογράφιση: Το φωτογραφικό υλικό θα παραχθεί από επαγγελματία, γνώστη τόσο της περιοχής όσο και του αντικειμένου της τουριστικής φωτογράφησης, θα καλύπτει και τις 4 εποχές του χρόνου και θα στοχεύει στην συνολική αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος της περιφέρειας.

-Παραγωγή τουριστικών video  και  spots: Στόχος της συγκεκριμένης δράσης, είναι η προβολή του ιδιαίτερου χαρακτήρα της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, καθώς και του έντονου τουριστικού ενδιαφέροντος που παρουσιάζει. Σημειώνεται ότι τα βίντεο και τα σποτ δεν έχουν σκοπό να παρουσιάσουν το σύνολο των αξιοθέατων κάθε περιφερειακής ενότητας, αλλά να κινήσουν το ενδιαφέρον του επαγγελματία του κλάδου του τουρισμού ή του μεμονωμένου τουρίστα συνολικά για την περιοχή, αναδεικνύοντας μέσω εμπειριών και ιστοριών, κάθε φορά, τα μοναδικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματά της.

-Ενέργειες προβολής σε πύλες εισόδου: Προβλέπεται η τοποθέτηση θεματικών διαφημιστικών panel της περιοχής της Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης σε αεροδρόμια – πύλες εισόδου της χώρας και της Περιφέρειας, με σκοπό την προβολή σε σημεία με έντονη διέλευση ταξιδιωτών και τουριστών.

-Δημιουργία νέου έντυπου προωθητικού υλικού, όπως για παράδειγμα θεματικός χάρτης, τουριστικά φυλλάδια, επαγγελματικοί οδηγοί, αφίσες και λευκώματα.

-Διαφημιστικές καμπάνιες σε τύπο, τηλεόραση, ραδιόφωνο αλλά και σε ειδικές ή γενικές εκδόσεις, όπως για παράδειγμα τουριστικά περιοδικά, στην Ελλάδα, στο εξωτερικό και τοπικά, εντός της Περιφέρειας.

-Συναντήσεις Β2Β σε χώρες όπως Ιταλία, Βέλγιο, Ολλανδία, Αγγλία και Βουλγαρία και ταξίδια εξοικείωσης σχολικού τουρισμού, θρησκευτικού τουρισμού, εναλλακτικού τουρισμού, ταξίδια εξοικείωσης με στόχευση διαμορφωτές συγκεκριμένης χώρας-στόχου.

-Ψηφιακές εφαρμογές:Σκοπός της συγκεκριμένης δράσης είναι η χρήση των πλέον σύγχρονων εργαλείων για την τουριστική προώθηση της περιοχής καθώς και για την ενίσχυση της εμπειρίας των επισκεπτών. Κύριες δράσεις θα είναι η πλατφόρμα ΕΜΤ Intelligence Tourism Suite, η εγκατάσταση τουριστικών beacons, η εικονική τουριστική περιήγηση, οι εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα και η αναβάθμιση της ηλεκτρονικής πύλης της περιφέρειας.

-Διοργάνωση Φεστιβάλ, όπως Φεστιβάλ Via Egnatia, με εκδηλώσεις αρχαιολογικής-ιστορικής αναδρομής, προβολής παραδοσιακών στοιχείων, τοπικής γαστρονομίας, πολιτιστικών και μουσικών εκδηλώσεων, Φεστιβάλ Θρακικού Πελάγους, Εκδηλώσεις Φαλακρού με δωρεάν αθλητικές δραστηριότητες και Θρακο-Μακεδονική Synergia, ήτοι σύζευξη προϊόντων της Ανατολικής Μακεδονίας και της Θράκης με τον ευρύτερο τουριστικό χώρο, τους ξενοδόχους, τους χώρους εστίασης και τους χώρους αναψυχής.

-Εκδηλώσεις θεματικών μορφών τουρισμού όπως είναι ο γαστρονομικός, σχολικός, θρησκευτικός, εναλλακτικός τουρισμός και ο τουρισμός για άτομα με ειδικές ανάγκες.

 

 

 

 

 

 

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι